Odesseiron Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det ble som vanlig en heftig dag på prærien. Les hele saken Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Herlig, herlig! Dette er forhåndsbestilt og jeg kommer definitivt til å forsvinne totalt inn i Ville Vesten den 25. mai Endret 3. april 2010 av Selvin Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Herlig, herlig! Dette er forhåndsbestilt og jeg kommer definitivt til å forsvinne totalt inn i Ville Vesten den 25. mai Til info gis spillet ut 21. mai her til lands. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eneste problemet med at det kommer ut 21. mai er da det er den samme datoen som Alan Wake kommer ut. Hvordan jeg skal klare å velge hvilket spill jeg vil starte med først vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Herregud som jeg gleder meg til dette Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Takk for infoen, McGroven. Da har jeg sikkert lest feil et eller annet sted, og 4 dager tidligere enn det jeg trodde er jo bare flott det Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eneste problemet med at det kommer ut 21. mai er da det er den samme datoen som Alan Wake kommer ut. Hvordan jeg skal klare å velge hvilket spill jeg vil starte med først vet jeg ikke. I mine øyne er det et lett valg (Red Dead Redemption). Hvis du er i tvil kan du jo spørre Joe Pesci. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Etter alle videoene på GT som har kommet (og blitt sett), må jeg si at dette spillet ser helt utrolig ut B) Gleder meg stort til å prøve det. Endret 3. april 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Lovende, rett og slett! Hvordan vil dere sammenligne med med Just Cause 2 når det gjelder størrelse og innhold hvis en tar med redskapene en har tilgjengelig (fly etc. i JC2)? Blir gledelig å spille dette, selv om jeg kommer til å ta Alan Wake først. Innbiller meg at jeg vil sitte med dette lenger de første ukene. Edit: mente selvfølgelig å sammenligne relativt sett i forhold til verktøyene og redskapene. Endret 3. april 2010 av Laland Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 gleder meg vilt til dette:D, klarer nesten ikke å vente Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Heldigvis har jeg ikke X360, dermed blir valget lett den 21 Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 gleder meg så sykt til denne tittelen altså. blir lett kjøp på dagen men mener å ha lest at dette ble utsatt til høsten? eller var det kansje et annet spill som gjorde det. uansett, gleder meg stort. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det var Mafia 2 R* utsatte til høsten . God sniktitt forresten, et open world western er noe jeg har ville hatt lenge. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Veldig spent på dette. Litt sært spørsmål, kanskje, men - kan du avsløre om spillet bruker Euphoria? Enkle sjeler, enkle gleder også videre... Ah, nevermind, de bruker jo GTA IV-motoren, med Euphoria og det hele. Hurra 8D Endret 3. april 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ikke fornøyd med at de ikke gir det ut til PC, har ikke for mye tilgang til 360 for å si det sånn. <_< Ellerd ser spillet fantastisk ut. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Var det ps3 eller 360 versjonen som ble testet her? Er spent på ytelsen på ps3 versjonen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Iom det bruker GTA-motoren er jeg veldig spent på om kampsystemet vil føles kronglete. Det blir make or break for min del. Lenke til kommentar
mldiskos Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Gud, jeg gleder meg! Dette er allerede forhåndsbestilt fra Platekompaniet! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ikke fornøyd med at de ikke gir det ut til PC, har ikke for mye tilgang til 360 for å si det sånn. <_< Ellerd ser spillet fantastisk ut. Ikke så utypisk Rockstar igrunn. Føler strengt tatt at de gir beng i PC, som er synd, da spillene deres i seg selv som regel er knallers. GTA IV ble jo teknisk sett sluppet på PC, men teknisk sett funka det også uhorvelig dårlig. Ekstrem lag, og grafikken måtte lett ned på nivå med Xbox 360 for å være spillbart (hvilket i praksis betyr at jeg spiller det kun på 360), men selv da med endel lag. Og ja, jeg kjører selvsagt Crysis, Far Cry 2, Just Cause 2 og mer til på fullt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå