Grudger Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Heisann! Har alltid likt JRPG-sjangeren, men av en eller annen grunn har jeg ikke kjøpt meg PS2 før nå nettopp. Har mye å ta igjen, hehe. Har sett litt rundt på nett etter Star Ocean: Till The End of Time (hørt mye bra om det), men kan ikke finne noen som selger det i norge eller leverer til norge. Noen som har noen tips på nettbutikker som har dette eller andre bra rpg'er til PS2? (Spillt FF7, 8, 9, 12, 13 og Lost Odyssey. FF10 og Dragon Quest 8 er på vei i posten.) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Star Ocean: Till The End Of Time Gled deg til FF10 og Dragon Quest 8, de er begge knallspill. Lenke til kommentar
Grudger Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Star Ocean: Till The End Of Time Gled deg til FF10 og Dragon Quest 8, de er begge knallspill. Hehei, takker og bukker. Mener jeg sjekka Play.com og fikk bare problemer med å sende til norge, men funka som fjell nå Gleder meg! Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har litt lyst til å nevne Rogue Galaxy frå Level 5. Gametrailers Video review og spillet kan du kjøpe her for 199,-. Vel verdt ein titt. Lenke til kommentar
Grudger Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Har litt lyst til å nevne Rogue Galaxy frå Level 5. Gametrailers Video review og spillet kan du kjøpe her for 199,-. Vel verdt ein titt. Joda, så ikke så dumt ut det, takk for tipset. Skal ta en titt på det etter hvert. Blir mye spilling fremmover, hehe . Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kun til PS2? I så fall er vel de som er verdt å nevne sagt. Ellers har jeg hørt at Persona 4 er et utrolig bra spill, men har dessverre ikke prøvd det selv. Dersom du har Xbox 360 eller PS3, vil jeg anbefale deg Eternal Sonata. Beste JRPG-et jeg noengang har spilt Lenke til kommentar
Grudger Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Kun til PS2? I så fall er vel de som er verdt å nevne sagt. Ellers har jeg hørt at Persona 4 er et utrolig bra spill, men har dessverre ikke prøvd det selv. Dersom du har Xbox 360 eller PS3, vil jeg anbefale deg Eternal Sonata. Beste JRPG-et jeg noengang har spilt Har 360 og ja. Legger til Eternal Sonata på lista . Deler hus med en kompis som har PS3 og, så får spillt PS3-spill (planer om å kjøpe en selv senere). Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Da vil jeg anbefale PS3-versjonen som har noe ekstra innhold (to nye spillbare karakterer, et par ekstra oppdrag, flere slutter osv.). Selv spilte jeg det første gang på Xbox 360, og det er ikke mye forskjell, men dersom du har tilgang til PS3, ville jeg kjøpt den versjonen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Persona 3 og 4, Shin Megami Tensei: Nocturne/Lucifer's Call, Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 1 og 2, Rogue Galaxy, Suikoden 5, Kingdom Hearts 1 og 2, Odin Sphere, Valkyrie Profile 2, Disgaea 1 og 2, .hack-serien, Shadow Hearts-serien. Kun på amerikansk format: Suikoden 3, Tales of the Abyss, Xenosaga 1-3. Lenke til kommentar
Grudger Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Persona 3 og 4, Shin Megami Tensei: Nocturne/Lucifer's Call, Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga 1 og 2, Rogue Galaxy, Suikoden 5, Kingdom Hearts 1 og 2, Odin Sphere, Valkyrie Profile 2, Disgaea 1 og 2, .hack-serien, Shadow Hearts-serien. Kun på amerikansk format: Suikoden 3, Tales of the Abyss, Xenosaga 1-3. Takker så meget Endret 5. april 2010 av lordvesel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå