Joachim_F Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Liker du å sprenge ting i lufta? Det gjør Rico også. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Finfin anmeldelse som jeg ser meg selv i. Størrelsen og mengden innhold i spillet er ikke annet enn vannvittig, og med mulighetene til vaieren du besitter er det time på time med moro - om ikke dager. De to siste avsnittene rettferdiggjør en åtter med god margin, og repressenterer også mye av min egen tidsbruk i spillet. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Helt enig i anmeldelsen. GTA4s oppdrag er betydelig mer variert men ironisk nok er selve gameplayet mye mer repetitivt enn i JC2. Selv synes jeg at JC2 slår GTA4 på de aller fleste punktene og er i bunn og grunn et mye gøyere spill. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Må si meg enig i anmeldelsen, hysterisk morsomt. En annen ting jeg liker å gjøre er å reise rundt med fallskjermen, dette gjlres med at du skyter kabelen litt foran deg og mens du er i lufta utløser du falskjermen. For å få fart skyter du kabelen i bakken for å dra deg bortover og som faktisk gir deg en god fart. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Skal definitivt prøve dette spillet. Sandkasse er den ultimate formen for underholdning Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Dette er noe av det jeg har gjort i spillet så langt http://www.youtube.com/watch?v=ji9HydFMNAk Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har hatt mye gøy med dette spillet allerede. Kan sterkt anbefale det dersom man ser etter masse meningsløs morro xD Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Litt rart å si det men... Dette er faktisk goty for meg så langt. Overgår både Gow3 & heavy rain. For et spill! Håper Just cause 3 får enda mindre story og enda mer å sprenge. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det er ett av de få spillene jeg har lyst å få 100% på. I andre spill slik som Crackdown og Saints Row 2 er det nærmest umulig, dermed gir jeg bare opp når jeg er ferdig med historien. En jeg kjenner har 299/300 agility orbs i Crackdown, han har lett i utallige timer etter den siste Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bra anmeldelse, men kanskje greit å nevne at det fins på PC også? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Spillet fortjener glatt 8/10! Ja, litt tynn historie, men oppdragene er fortsatt morsomme! Har man gått tom for ideer om hvordan man kan finne på noe å leke seg med, er det gøy å ta et oppdrag innimellom! I tillegg er jo alle settlementsene også artige å holde på med! Et av de beste spill som har kommet ut de siste årene! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Spillet fortjener glatt 8/10! Ja, litt tynn historie, men oppdragene er fortsatt morsomme! Ser ikke helt hvorfor så mange leger vekt på dette. Det er jo klart at de ikke har fokusert på historien. Syntes ikke den var noe bedre enn det som var i nr 1, men om det var tilfellet ville de ha jobbet bedre med det denne gangen, noe som kanskje ville ha endt med mindre explosjoner, men mer oppdragsbasert. Helt greit synes jeg. Er enig med karaktern spillet fikk, flott karakter. Har klart å spore opp en liten bug de sikkert ikke tenkte på. http://www.youtube.com/watch?v=XkC36Tz6UNY Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Spiller masse på demoen, har det gøy for å si det mildt. Kommer garantert til å plukke opp dette når det blir litt billigere. Grafikken på selve øya er jo helt vill, man ser jo hele øya fra lufta. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Men en ting savner jeg i denne anmeldelsen! Multiplayer! Det som gjør GTA så morro er jo det at jeg kan kjøre, to kamerater kan sitte på og en tredje fly over i helikopter. Hvordan er dette i Just Cause 2? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ingen multiplayer i Just Cause 2 dessverre. Men arti læll. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Greit, jeg er en sucker for sandkassespill, men dette spillet ser jeg for meg at jeg kan sitte med i mange måneder fremover. Et spill jeg kan dra frem, spille en time innimellom, og legge vekk igjen - selv om jeg har runda det for leeenge sida. For noen dager siden fikk jeg for meg at jeg skulle cruise litt på landeveien som går rundt fjellene på hovedøya. Jeg slang meg inn i første og beste brukbare kjøretøy, og testa toppfart og litt andre typer snacks. Styringa var så som så, så bilen så ganske herpa ut etter hvert, men da hoppa vi bare videre til neste bil. Brått hadde det gått en halv time, og jeg hadde bare sitti og kjørt bil. Fikk egentlig den gode følelsen fra Outrun, kanskje bortsett fra at det mangla kul musikk, men moro var det lell! Jeg liker at selv om noen måter å komme seg frem på (grapple+fallskjerm og jetfly spesielt) er mer praktiske enn andre har alle kjøretøy sitt bruksområde! Noen ganger trenger du bare en moped. Noen ganger går det helt fint med en luksuriøs sedan. Noen ganger er egentlig den brannbilen akkurat det store, tunge kjøretøyet du trenger! På samme måte opplever jeg våpnene i spillet, det er vel og bra å løpe rundt med SMGene og assaultrifla, men jammen kan man ha det mye moro med absolutt alle de andre skyterne også! Legg så til oppgraderingsmulighetene for samtlige, og man har brått veldig stor valgfrihet! Jeg liker dette spillet! Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ikke i noen form? Ikke lokalt, ikke små-"oppdrag" eller noe?! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Fred-Stian: Nope, men dette spillet trenger det ikke. Lenke til kommentar
lavizh_ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Skikkelig digg spill, har ikke kommet så langt men liker dette veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå