agr_gamer Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har problemer med hoved historien på Oblivion,er imellom questet Sancre Tor og Miscarcand, har levert rustningen til Martin, men får ikke questet Miscarcand, er det noen som har en løsning? er det noe man skal gjøre imellomtiden for å få questet? Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hei. Vet ikke om du har funnet ut av det? Du skal så vidt jeg husker få oppdraget direkte når du leverer armoren til Martin. Det er noen bugs i disse oppdragene, men disse skal ikke stanse main quest. På PC vil Unofficial Oblivion Patch ordne disse bugsene. Du har dessuten mulighet til å avslutte Sancre Tor ved bruk av konsoll: player.setstage MQ09 100. Evt. starte Miscarcand: player.setstage MQ12 10 Lenke til kommentar
agr_gamer Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Hei. Vet ikke om du har funnet ut av det? Du skal så vidt jeg husker få oppdraget direkte når du leverer armoren til Martin. Det er noen bugs i disse oppdragene, men disse skal ikke stanse main quest. På PC vil Unofficial Oblivion Patch ordne disse bugsene. Du har dessuten mulighet til å avslutte Sancre Tor ved bruk av konsoll: player.setstage MQ09 100. Evt. starte Miscarcand: player.setstage MQ12 10 Har starta en ny game, og da kom jeg meg forbi det oppdraget. Lenke til kommentar
SondreM Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei. Vet ikke om du har funnet ut av det? Du skal så vidt jeg husker få oppdraget direkte når du leverer armoren til Martin. Det er noen bugs i disse oppdragene, men disse skal ikke stanse main quest. På PC vil Unofficial Oblivion Patch ordne disse bugsene. Du har dessuten mulighet til å avslutte Sancre Tor ved bruk av konsoll: player.setstage MQ09 100. Evt. starte Miscarcand: player.setstage MQ12 10 Har starta en ny game, og da kom jeg meg forbi det oppdraget. Ellers er det bare og undersøke på UESPwiki eller Tesnexus.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå