Ghaundan Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Flyttet inn i ny leilighet for litt siden og syns endel av veggene var ganske...tja, tomme. Tenkte derfor jeg kanskje skulle slenge opp noen plakter, kanskje friske opp garderoben litt og tenkte at litt stasj som forteller om min hobby kunne være på sin plass. Er det noen som vet om noen gode online butikker? Kunne f.eks. virkelig tenkt meg en poster med ett NOD motiv, syns ikonet deres ser meget lekkert ut. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg har vært en god bruker av Valve sin nettbutikk, spesielt med tanke på plakater (og t-skjorter og kaffekopper ) Både Rockstar og Bioware har fine nettbutikker, selvom det er for det meste klær. Kanskje en plakat i ny og ne. Jeg fant ingen NOD- plakat, men det hjelper alltid å skrive navnet på spillet, etterfulgt av merch. Kanskje du finner noe? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 gamezone.no selger vel litt saker også.. Lenke til kommentar
GZ Hauk Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Vi selger dessverre ikke plakater, men mye annet kult. Er det kun plakater du er ute etter har du jo denne siden: http://www.poster.no/section.php?section_id=3& Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Prøv eBay, der finner du det meste. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Du kan spørre om å få noen plakater av Gamestop, de har alltid gitt meg et par gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå