jofa1960 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Nå er 2,2 (Froyo) rett rundt hjørnet og stakkars Hero-eiere har ventet evig lenge på at HTC skulle få ut fingeren og vips så er enda en ny versjon ute. Tror nok ikke HTC Hero får Android 2.2. Men Legend og Desire vil få denne når den kommer. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 "Når den kommer" er relativt, 2,2 har kommet allerede, jeg kjører den Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 "Når den kommer" er relativt, 2,2 har kommet allerede, jeg kjører den Da er ikke denne en offesiell versjon fra HTC. <_< Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Offisiell er den, men fra Google, ikke fra HTC. Standard HTC-roms funker nok dårlig på en Google Nexus One... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 hi hi jeg har en motorola cd160 fra 1995 funker enda ja kan ringe å sende meldinger trenger jeg mere når jeg har pc til altmulikt ?? Lenke til kommentar
arnjoh_InnleggNO Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei! Jeg prøver å bruke eksporteringsfunksjonen i Outlook (eksporter til en komma-separert liste) og deretter importere i Gmail på gmail.com. Men dessverre kommer kontaktene opp i Gmail kun med telefonnummer; all info som navn, adresse, e-mail osv havner i Notes-feltet. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Bruker norsk Outlook 2003, og vil ha mine 400 kontakter over til Xperia X10. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 hei. jeg har akkurat kjøpt meg en xperia x10. men hver gang jeg trykker på "av" knappen for å sku av skjermen så den ikke står på. kommer DEMOen til telefonen opp uansett. lar jeg telefonen ligge en stund, kommer den opp. det er veldig irriterenes og det drar mye strøm. jeg har sjekket rundt på telefonen, og jeg har lest brosjyrene som var med. hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? MHV fortvilet xperia bruker! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvordan kan dere gi + for stor skjerm og trekke for at mobilen er stor? Forstår meg ikke på akkurat det der. Fikk foresten Experia x10 for 2 dager siden, er kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Flott test:) Testen er virkelig informativ både for den som har kjøpt telefonen og den som vurderer å kjøpe telefonen, men er kanskje i tvil. Min personelige oppfattning av mobilen er at den er en av de gode touch mobiltelefonene som er ute på markedet. Sexy Design, brukervennelig, stor, osv. Alt i alt fortjener Sony Ericson Xperia X10 9 av 10 poeng etter min mening Tar med glede imot Kritikk eller ros på mail([email protected]) Mvh Thomas Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Uten utveksling av kontakter og avtaler via bluetooth med Outlook blir dette en meningsløs telefon for meg. Tilbake til Time Manager - tiden. Stor skuffelse. Utveksling gjennom google konto er jo meningsløst. Hvem betaler hvem for hva her mon tro? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Velkommen til 2010. Da synkroniserer man med / via skyen. Det fungerer nemlig overalt og ikke bare når du har BT-dekning med PCen. Sync til skyen og deretter med Outlook fungerer meget bra på Android-telefoner. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 For video convertering.. annbefaler jeg denna.. funker som F.. og helt gratis.. http://www.abcmedia.tv/3gp-converter.htm Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den andmeldelsen er helt høl i hodet, ordentlig drittmobil rett og slett blir den etter 2 måneder, verste mobilen jeg har hatt, terningkast 1 !!!! drittmobil, sony ericsson kan bedre enn den dritten her... den har elendig batterikapasitet Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jaja. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg