VEH_InnleggNO Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hodet over vannet. Se filmen nå Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Spillet minner meg litt om Bioshock av en eller annen grunn, men konseptet høres flott ut. Gleder meg til å teste demoen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tid kommer demoen? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jau dette så jo bra ut ........ Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Virker som de har fått til vannn physics ganske greitt ihvertfall Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Har ventet lenge på spillet, mest pga vann fysikken, men håper det kommer til PC og Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hmm, må følge litt med på dette spillet. Som flere sier, litt som Bioshock men ut fra filmen så det ut som de har gjort seg flid med vannet. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ser ut som en våt versjon av aliens Ser forsåvidt greit nok ut detta? Lenke til kommentar
MortenHE Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Rip off? Tomb Raider i et moderne Rapture.. Finn på noe selv! Det inntrykket jeg fikk av storyen var at spillet brukte nøyaktig samme oppsett som bioshock også. En mann som trodde det kunne være bedre i et land uten politikk, noe som går til fiskene, selvsagt. *Fnis* Endret 4. april 2010 av MortenHE Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 ... noe som går til fiskene, selvsagt. *Fnis* :rolleyes: Lurer på hvem i spillet som er redd for vann? Bioshock ble jo ikke kalt Splicerphobia, selvom de var jævlig skumle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg leste en heller sarkastisk kommentar om dette spillet på et annet forum jeg for min del føler dekker mine tanker om dette spillet: "Because everybody loves the waterlevel." Dessuten er den stemmen som snakker i traileren usedvanlig dårlig, hverken aksent eller tempo treffer noe som helst. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Den stemmen i en trailer som har gitt meg mest innlevelse er den til Metro 2033. Den aksenten er så forbanna bra... Uansett. Det eneste jeg fikk ut av den traileren her er; Water Physics Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tid kommer demoen? Når spillet kommer. En av fordelene med XBLA-spill er at absolutt alle spillene har en trial-funksjon. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Husker da jeg så dette spillet for første gang for en del år tilbake, da så det faktisk interessant ut. Kan ikke si det samme idag. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kvalitetsmessig ikke imponerende. Animasjoner, lyder, effekter og kameraføring er annenrangs. Ikke helt overraskende, da dette er lagt opp mot en enkelt teknologi - vannfysikk. Var jo litt PR om dette for et par/tre år siden eller noe. Kan derimot blir interesssant å se hvordan teknologien er - og om den fungerer. Er versjonen til PS3 og PC kansellert? Siden det ikke er lagt opp på multiplattform ... Om resten av spillet er av interessse får vi se. Holder ikke akkurat pusten for dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå