Joachim_F Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Actionspillet Hardcore var «en bug unna lansering». Les hele saken Lenke til kommentar
Santar Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Hadde vært virkelig morro om de fikk gitt det ut. Er mere spent på dette her enn alskens Battlefield spill hehe. Endret 31. mars 2010 av Santar Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Åh!! Det minna veldig om Turrican spillene jeg elsket på Amigaen Ja hadde vært morro om det kom ut, og spennende på hvilket format. Vært kult om det kom på på Xbox Arcade og/eller PC Edit: At det kommer på Xbox er vel heller tvilsomt når jeg tenker meg om, siden det er Sony som sitter på rettighetene :unsure: Endret 1. april 2010 av ziggy Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hvis Dice vil gi spillere gratis spill skal ikke jeg klage. Hadde vært gledelig å se det på så mange plattformer som mulig, men hvis Sony lusker på rettighetene blir det vel et PS3/PSP-only scenario som er mest sannsynlig. Forhåpentligvis også til PC også, om ikke annet. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Ja dette var klin likt Turrican ! Stilig forøvrig .. Kan jo håpe Sony ikke nekter å release det til PD .. De kunne jo gitt ut Amigaversjonen gratis da i det minste .. Eller for en liten slant på Paypal .. :-) Skulle ønske GoG starta med Amiga spill også ! Endret 4. april 2010 av mr-ebug Lenke til kommentar
moijk Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Et svensk program som het 'datorfonstret enter' intervjuet digital illusions i 1994 der de drev å utviklet akkurat dette spillet. så man ser de jobber med grafikk og musikken der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå