mcgroven Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Apokalypsen er ikke ferdig, og kan oppleves på et nytt format i sommer. Les hele saken Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Må innrømme at det var et bittelite stikk av skuffelse da jeg (kort tid etter at jeg oppdaget spillet) fant ut at dette var konsoll only. Om dette funker like bra til PC som det gjorde på konsoll, så er isåfall dette meget gode nyheter. B) Lenke til kommentar
Husam Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Famine, Death, Pestilence and War. Men de heter vel ikke det samme oversatt på norsk? Har aldri hørt apokalypsens fire ryttere bli kalt Sult, Død, Pest og Krig på norsk... Lenke til kommentar
To9R Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Something, something, something... darkside. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Fint at pc spillere får tillgang til spillet om dem ikke har en konsoll, men synes ikke dette er et spill som hører hjemme på pc. Spesielt med tanke på at så si alle har en konsoll i hjemmet idag....nei dette synes jeg var bortkastet bruk med ressurser av Vigil Games. Kommer jo garantert til å selge ræva. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Konsollmonopol kan dra dit peppern gror. PC er hvor jeg spiller spillene mine og jeg greier ikke å se hvordan dette er bortkastet tid for noe parter. Og akkurat fordi de faktisk gjør dette så blir spillet et kjøp på release dag for min del. Lenge leve multi platform releases. Lenke til kommentar
Gamer74 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det bare meg eller ligner War på Arthas(Lich King) fra WOW.... men ser fram til dette spillet , har ikke konsoll så, pc er er mitt spill medie ser veldig kult ut på trailer`n. Så jeg gleder meg til sommer. Skal prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå