Gå til innhold

Hjelp error ! :( Driver StarForce Protection

Waxxxxx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hjelp error !"

Hmm, jeg kan prøve så godt jeg kan! :ph34r: (ooh yeah, god humor ftw)

Hvis du faktisk leser det som står der tror jeg alt vil bli mye klarere. Du kjører vista eller win7, men driveren du har til enten skjermkortet eller lydkortet (mest sannsynlig) er utdatert. Du burde da ta en tur innom StarForce sine hjemmesider og laste ned de nyeste driverne.

Lenke til kommentar

Starforce er ein kopibeskyttelse brukt i ein del spel. Uansett er det ein drivar som Windows ikkje vil tillate fordi den er vanskelig av seg (som strengt tatt er å repetere seg sjølv, er Starforce det er snakk om).

Anyhoo, dette er mest sannsynlig installert av eit eldre spel. I nokre tilfelle finst det ein oppdatering til spelet som også oppdaterar StarForce-drivaren. Om det ikkje er tilfelle er fjerning av SF og installering av ein no-cd "patch" ein mulighet. Der får du ta Google til hjelp.

Jammen godt at kopibeskyttelsar og DRM berre rammar piratane og ikkje lovlydige kundar... rolleyes.gif

Lenke til kommentar

Hjelp! Hva er Denne erroren? Jeg lasta opp et bilde av erroren.....

Den kommer opp vær gang jeg starter pcn <.< ! Den irriterer meg noe j******!!!

Den kommer også opp når jeg starter andre ting :o Amagad! HJELP XD

Du finner hjelpa du trenger -> her <-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ut som manerer også burde bli tatt med...

Men ja, det er starforce driveren din, bare følg linken ovenfor og du får fikset problemet.

Mest sannsynelig forårsaket av enten Daemon Tools, Alcohol 100% eller liknende programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...