husgutt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det ligger i Sverige ja Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så Elkjøp har hovedlager i Oslo? Hadde det for meg at det lå i Sverige jeg. Ja, det er i Jønkøping i Sverige. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Yey, endelig kom det i posten. Det tok sin tid. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Yey, endelig kom det i posten. Det tok sin tid. Samme her. Så var det bare å ha tid til å begynne på det, det skulle også ha kommet i posten i dag Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jepp, tid er et stort problem, spesielt når det kommer så mange spill. Jeg har uansett satt batteriene til Wii-moten på lading, så kan ikke begynne på det før om noen timer. Hadde jeg vært litt smart hadde jeg gjort det igår, men jeg tenkte ikke så langt frem Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ta å post dine inntrykk når du har begynt på det, blir nok en liten stund til jeg får testet det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det går nok litt tid før jeg kan si hva jeg mener. Har kun fått spillt det en liten time idag, og imorgen får jeg ikke tid til å spille det. Kan dog si at den lille timen jeg har spillt har vært ok. Hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som har lest Dagbladets anmeldelse? Der fikk spillet 2/6 og anmelderen slår fast at Other M ikke er noe annet enn en stor skuffelse fra ende til annen. Jeg synes nesten det blir litt urettferdig når én anmeldelse får så stor publisitet (og dermed effekt) fordi den kommer i en kjent avis, og når den i tillegg er i overkant subjektiv og personlig kan jeg bare håpe at gamere har vett til å oppsøke dedikerte spillmedia og ikke lar mainstream-pressen påvirke dem - det fortjener ikke Metroid. Er absolutt enig i deg der. Mener du forresten den anmeldelsen der anmelderen skrev at det det er en stor dose "manga-svada"? Sett flere steder der folk reagerte på historien, og deretter setter veldig lav karakter på spillet bare pga det.. noe jeg syntes i seg selv er ganske urettferdig. Spillet for min del var konge ihvertfall. Det var ikke HELT som jeg forventet men ærlig talt, historien var virkelig ikke så ille som mange skulle ha det til. Det har noen minneverdige scener der også om man har spillt de tidligere spillene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Har kommet et lite stykke inn i spillet nå, men synes ikke det er mer enn et helt greit spill. Det som er det værste for min del er selve styringen. Det å holde kontrolleren horisontalt er greit nok, men du må peke på skjermen for å skyte missiles, for så å legge kontrolleren tilbake horisontalt i hendene. Det er ekstremt klønete, spesielt mot bosser som kun kan skades av missiles og som samtidig som jeg fikler med dette skyter på meg. Du kan i tillegg ikke bevege deg når du peker kontrolleren mot skjermen. Det er såpass plagsomt for meg at det trekker ned mye av gleden med spillet desverre. Edit: Rundet spillet nå ikveld. Et helt greit spill. Litt småkjedelig og frustrerende, men samtidig også gøy. Men må vel innrømme at jeg er glad jeg bare betalte 299,- for det. Endret 14. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå