Novacrash Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Holder fortsatt på med Super Metroid, noen som vet hvor lang tid det tar å runde spillet? Må si at jeg koser meg veldig mye med Metroid i 2D. XD Må si meg enig i den, jeg likte ihvertfall ikke Metroid Prime serien som er i 3D FPS stil like godt som Super Metroid.. Anbefaler også Metroid Zero og Fusion til GBA Tiden på å runde Super Metroid kan variere veldig mye, ettersom man ikke behøver å plukke opp alle itemsa og slikt. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg har spilt Zero men ikke Fusion. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) En del reviews. http://wii.ign.com/articles/111/1111849p1.html http://www.gamespot.com/wii/action/metroidotherm/review.html http://www.eurogamer.net/articles/2010-08-27-metroid-other-m-review http://www.giantbomb.com/metroid-other-m/61-26840/reviews/ Endret 27. august 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fikk 8.5 av Gametrailers. Trodde faktisk at spillet skulle få en høyere karakter. Hmm.. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Fikk 8.5 av Gametrailers. Trodde faktisk at spillet skulle få en høyere karakter. Hmm.. 8.5 er veldig bra, du høres jo ut som at du mener det er en dårlig karakter. Anmeldelsene er veldig spredt her.. alt fra slakt til lovprising. Den verste jeg har sett hittil er Abbie Heppe's anmeldelse for G4. 2/5. Men den anmeldelsen er så uprofesjonell og usaklig at den kun bidrar til å understreke hvor lite troverdig G4 er som anmelderkilde. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ånei, jeg mente det ikke på den måten. Jeg synes selv at 8.5 er en veldig bra karakter, men trodde merkelig nok at det skulle være på Galaxy 2 nivå, ellerno. Uansett, gleder meg til å få spillet på release. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ånei, jeg mente det ikke på den måten. Jeg synes selv at 8.5 er en veldig bra karakter, men trodde merkelig nok at det skulle være på Galaxy 2 nivå, ellerno. Uansett, gleder meg til å få spillet på release. Okej, nei det forventet jeg aldri. Kanskje hvis Nintendo hadde gitt prosjektet til Tokyo EAD, men dette er Team Ninja - så jeg forventet et snitt på rundt 80%. 8 av 10 i Edge var en positiv overraskelse, men jeg har visst at jeg skal ha dette spillet uansett anmeldelser i flere måneder. Alle videoer viser at dette er et prosjekt Team Ninja har elsket å få jobbe med - og at de er store Metroid-fans selv. Det er ikke noen tvil om at de har visst nøyaktig hva de ønsket å gjøre både story- og gameplaymessig, og det gjør til at Metroid: Other M er et spill som man virkelig klør i fingrene etter å spille. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg fryktet lenge at Metroid: Other M skulle bli en flopp, for det er vel samme gutta som laget Dead or Alive Xtreme!! Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg fryktet lenge at Metroid: Other M skulle bli en flopp, for det er vel samme gutta som laget Dead or Alive Xtreme!! Det var jo også et spill å velge. Ninja Gaiden I & II ville vært litt mer naturlig å plukke ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fikk akkurat mail fra elkjop.no der det står at spillet nå er sendt. 299,- pluss at jeg får spillet på release. Må si jeg begynner virkelig å like elkjop.no. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kult, jeg fikk også meldingen igår. Har alltid fått spillene mine på release fra Elkjøp, så jeg forventer ikke noe mindre fra dem. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Gleder meg å spille dette Ser bra ut, har hatt for mange nedturer dette året, vil ikke nevne spillene for det er off topic så det gynger etter Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noen som har lest Dagbladets anmeldelse? Der fikk spillet 2/6 og anmelderen slår fast at Other M ikke er noe annet enn en stor skuffelse fra ende til annen. Jeg synes nesten det blir litt urettferdig når én anmeldelse får så stor publisitet (og dermed effekt) fordi den kommer i en kjent avis, og når den i tillegg er i overkant subjektiv og personlig kan jeg bare håpe at gamere har vett til å oppsøke dedikerte spillmedia og ikke lar mainstream-pressen påvirke dem - det fortjener ikke Metroid. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Forbanna elKJIP, spillet var ikke i posten idag nei Noen andre som har bestilt og ikke fått det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Forbanna elKJIP, spillet var ikke i posten idag nei Noen andre som har bestilt og ikke fått det? Jeg har ikke fått det enda. Men heldigvis for meg er det ikke så farlig da det ikke er et spill jeg MÅ spille med en gang. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg har ennå ikke mottatt spillet... typisk, skjer hvergang jeg bestiller fra Elkjøp. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har ennå ikke mottatt spillet... typisk, skjer hvergang jeg bestiller fra Elkjøp. Samme her, kommer det ikke idag så blir jeg veldig skeptisk her! Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kom ikke for meg i dag heller.... Det samme skjedde med meg når jeg bestilte Batman AA ved release i fjor. Da kom spillet på Torsdag uka etter, altså som i morgen. Latterlig dårlig Elkjøp!. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Det er helt unødvendig at leveringer innen Norge skal ta mer enn en dag. Jeg bestilte fem spill fra Videogamesplus i Canada en tirsdag kveld og fikk dem lervert på døra torsdag kveld. Samtidig bruker norske firmaer over en uke på å få sendt et spill fra Oslo til en nabokommune i Akershus - det skulle vært gøy å være der og se hva de faktisk driver med. Endret 8. september 2010 av Spartakus Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Så Elkjøp har hovedlager i Oslo? Hadde det for meg at det lå i Sverige jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå