Gå til innhold

Metroid Other M gameplay trailer

Anbefalte innlegg

Holder fortsatt på med Super Metroid, noen som vet hvor lang tid det tar å runde spillet? Må si at jeg koser meg veldig mye med Metroid i 2D. XD

Må si meg enig i den, jeg likte ihvertfall ikke Metroid Prime serien som er i 3D FPS stil like godt som Super Metroid..

Anbefaler også Metroid Zero og Fusion til GBA :)

Tiden på å runde Super Metroid kan variere veldig mye, ettersom man ikke behøver å plukke opp alle itemsa og slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk 8.5 av Gametrailers. Trodde faktisk at spillet skulle få en høyere karakter. Hmm..

8.5 er veldig bra, du høres jo ut som at du mener det er en dårlig karakter. Anmeldelsene er veldig spredt her.. alt fra slakt til lovprising. Den verste jeg har sett hittil er Abbie Heppe's anmeldelse for G4. 2/5. Men den anmeldelsen er så uprofesjonell og usaklig at den kun bidrar til å understreke hvor lite troverdig G4 er som anmelderkilde.

Lenke til kommentar

Ånei, jeg mente det ikke på den måten. Jeg synes selv at 8.5 er en veldig bra karakter, men trodde merkelig nok at det skulle være på Galaxy 2 nivå, ellerno. Uansett, gleder meg til å få spillet på release.

Okej, nei det forventet jeg aldri. Kanskje hvis Nintendo hadde gitt prosjektet til Tokyo EAD, men dette er Team Ninja - så jeg forventet et snitt på rundt 80%.

8 av 10 i Edge var en positiv overraskelse, men jeg har visst at jeg skal ha dette spillet uansett anmeldelser i flere måneder. Alle videoer viser at dette er et prosjekt Team Ninja har elsket å få jobbe med - og at de er store Metroid-fans selv. Det er ikke noen tvil om at de har visst nøyaktig hva de ønsket å gjøre både story- og gameplaymessig, og det gjør til at Metroid: Other M er et spill som man virkelig klør i fingrene etter å spille.

Lenke til kommentar

Noen som har lest Dagbladets anmeldelse? Der fikk spillet 2/6 og anmelderen slår fast at Other M ikke er noe annet enn en stor skuffelse fra ende til annen.

Jeg synes nesten det blir litt urettferdig når én anmeldelse får så stor publisitet (og dermed effekt) fordi den kommer i en kjent avis, og når den i tillegg er i overkant subjektiv og personlig kan jeg bare håpe at gamere har vett til å oppsøke dedikerte spillmedia og ikke lar mainstream-pressen påvirke dem - det fortjener ikke Metroid.

Lenke til kommentar

Det er helt unødvendig at leveringer innen Norge skal ta mer enn en dag. Jeg bestilte fem spill fra Videogamesplus i Canada en tirsdag kveld og fikk dem lervert på døra torsdag kveld. Samtidig bruker norske firmaer over en uke på å få sendt et spill fra Oslo til en nabokommune i Akershus - det skulle vært gøy å være der og se hva de faktisk driver med.

Endret av Spartakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...