Gå til innhold

Metroid Other M gameplay trailer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første jeg tenkte var at det her så ut som en dårlig utgave av Shadow Complex.....men så kom biten hvor du kan skifte til fps mode og det hele tok seg vesentlig opp for min del. Synes det vi så på klippet var litt mye mørke og triste områder...noe som kan kanskje bli litt turnoff for noen. Men er garantert noe for fansen dette ja :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Første jeg tenkte var at det her så ut som en dårlig utgave av Shadow Complex...

Haha, det var vel mer Shadow Complex som lånte sjenerøse porsjoner fra Super Metroid. ;)

Ja, skulle nesten til å si det samme nå.. Jeg la egentlig spesielt merke til åssen kartet i Shadow Complex så ut, det så nesten prikk likt ut det som er i Super Metroid. Copy, much?

Her er et eksempel:

shadowcomplexsupermetro.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Metroid: Other M Action Trailer (13.08.2010)

Dette kan jo umulig bli dårlig, isåfall har jeg mistet all evne til å dømme et spill fra gameplay-videoer.

NB! Alle som skal ha dette spillet, og ikke har spilt Super Metroid - løp til Virtual Console og bruk all ledig tid fram til Other M-releasen på å runde det spillet. Ikke bare får du spilt et av tidenes beste spill, men jeg tror introen til Other M vil ha mange ganger sterkere effekt på de som har gjort dette.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe spesielt forhold til Metroid Prime, men har Metroid Prime: Corruption som egentlig er et bra spill. Men jeg satt meg fast da jeg ikke fant ut av hvor jeg skulle gå, så la det på hyllen. Skulle jeg tatt det frem igjen måtte jeg nok begynt helt fra begynnelsen igjen tror jeg, og det frister ikke så mye nå. Men Metroid: Other M ser veldig artig ut, og når jeg fikk det til bare 299,- måtte jeg nesten slå til.

Lenke til kommentar

Men Metroid: Other M ser veldig artig ut, og når jeg fikk det til bare 299,- måtte jeg nesten slå til.

Hvor?

Det var et sånn "super-onsdag" tilbud hos elkjop.no da jeg bestilte det. Nå koster det 399,-, men skal ikke se bort ifra at de kommer med et nytt tilbud, enten super-onsdag eller et helgetilbud. Gjelder bare å følge med :)

Lenke til kommentar

Fikk også med meg dette tilbudet. Er kjempefornøyd. Jeg holder for øyeblikket med Prime-serien da, er det noe som helst sammenheng med Other M?

Nei, Metroid: Other M er en direkte fortsettelse av Super Metroid, så hvis du skal varme opp til Other M, spill heller dette. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg er det en stor bonus i introen for de som har spilt igjennom Super Metroid.

Lenke til kommentar

Fikk også med meg dette tilbudet. Er kjempefornøyd. Jeg holder for øyeblikket med Prime-serien da, er det noe som helst sammenheng med Other M?

Nei, Metroid: Other M er en direkte fortsettelse av Super Metroid, så hvis du skal varme opp til Other M, spill heller dette. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg er det en stor bonus i introen for de som har spilt igjennom Super Metroid.

Høres flott ut det der, siden jeg nettopp kjøpte Super Metroid til min elskede Super Nintendo! Da fullfører jeg dette før Metroid Other M. Gleder meg veldig til det kommer i posten, betalte kun 299,- for det på elkjip.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...