Gå til innhold

Her får du knallpris på mobilt bredbånd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor fjerner de 50,- i bindings gebyr nå 1.april. Dvs at dag & natt vil bare koste 299 i måneden, kveld & Helg 149,- og av%til 99,-

Bare til info :)

¨Hilsen meg :)

Glemte å logge på :p

Det er i så fall veldig gledelig! :D -men hvor har du denne infoen fra? (finner ingenting om det på nettsidene, og har heller ikke hørt noe om det fra Telenors pressekontakter)

Lenke til kommentar

De billigste mobilabonnementene har en viss sum man kan bruke før det begynner å koste noe.

Jeg har allerede et usb-modem til pcen. Kan jeg da ta et simkort fra et slikt abonnement og være online nok til å lese epost+ litt avislesing på hytta i høytidene?

I så fall sier jeg opp fritidsabbonnementet og går for en slik løsning. Savner rimelig forhåndsbetalt løsning.

Lenke til kommentar

Telenor fjerner de 50,- i bindings gebyr nå 1.april. Dvs at dag & natt vil bare koste 299 i måneden, kveld & Helg 149,- og av%til 99,-

Det er i så fall veldig gledelig! :D -men hvor har du denne infoen fra? (finner ingenting om det på nettsidene, og har heller ikke hørt noe om det fra Telenors pressekontakter)

Jobber som Telenor Forhandler, og fikk infoen på mail og skriv fra min forhandlerkonsulent i Telenor. Viss du ringer 09000 så har de aldri peiling på noe ting som kommer. denne endringen tredde ikraft på påskeaften. :) Så regner med at det går greit at eg skriver det her. Ser at de ikke har oppdatert hjemmesiden sin, det blir sikkert endret på Tirsdag.

Lenke til kommentar

Jobber som Telenor Forhandler, og fikk infoen på mail og skriv fra min forhandlerkonsulent i Telenor. Viss du ringer 09000 så har de aldri peiling på noe ting som kommer. denne endringen tredde ikraft på påskeaften. :) Så regner med at det går greit at eg skriver det her. Ser at de ikke har oppdatert hjemmesiden sin, det blir sikkert endret på Tirsdag.

Aprilsnar!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Ingen aprilsnarr, j0lle hadde rett: Telenor har nå droppet de 50 kronene per måned du måtte betale ekstra for USB-modemet. Det betyr at du nå får modemet til 1 krone i bytte mot ett års bindingstid. Slik burde det vært for lengst, men det er gledelig at Telenor omsider har innsett dette selv også. B)

Takk, j0lle! :D

Lenke til kommentar

Ingen aprilsnarr, j0lle hadde rett: Telenor har nå droppet de 50 kronene per måned du måtte betale ekstra for USB-modemet. Det betyr at du nå får modemet til 1 krone i bytte mot ett års bindingstid. Slik burde det vært for lengst, men det er gledelig at Telenor omsider har innsett dette selv også. B)

Imidlertid en sannhet med modifikasjoner... Les egen sak om dette her. :(

Lenke til kommentar

Imidlertid en sannhet med modifikasjoner... Les egen sak om dette her. :(

Ingen problem. Ja det viste seg at dette er en kampanje, noe som vi hadde feiltolket fra Telenor. Litt kjipt, men kansje det skjer endringer fram til kampanjen er over. :) Time will tell.

Endret av j0lle
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...