Marte_InnleggNO Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det ser ut til at Apple-fans har flere grunner til å glede seg til sommeren. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Dette kan bli bra! men det blir nok for lenge å vente at jeg heller velger vivaz. er redd prisen på "iphone HD" kommer til å bli ganske stiv. fra tidligere erfaringer har jeg opplevd at de har dyre priser til produktene sine. Vivaz er jo 3199, men denne kan nok komme opp mellom 4000 og 7000. Men, dette blir nok spennende :) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Apple har holder omtrent alltid prisene sine konstant når de kommer med nye produkter. Det skjedde med 3G og 3GS, så ser ikke helt hvorfor det skulle være annerledes denne gangen. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 håper så inderlig at de endrer design, det kan de tjene på... hvis det kommer samme design er mange så lei av det at de styrer unna iphonen. Apples design er fine i starten, men 3 år uten skifte blir gammeldags..!!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Haha, fleste parten har svart "aldri i verden, iPhone er for fanboys!" :'D Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 iPhone er leketøy. HTC er fremtiden! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Og igjen kommer sikkert Apple til å sette inn et batteri som er like dårlig som io 3gs, noe som kommer å gjøre den nye til en enda dårligere bruker opplevelse.... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg hadde tenkt å vente på den... men så ble mobilen min ødelagt :-( Nå blir det HTC desire + ipad når den kommer Da savner jeg ikke noe fra iphone Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Iphone er et leketøy for folk som tror de er tøffe. HTC HD2 er for virkelige folk som er tøffe! HTC = Quietly Brilliant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg