psychomikkel Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei! Jeg var i England, for ikke alt for lenge siden, da smakte jeg på et nydelig godteri "Jelly Babies" (produsent: Bassetts) Jeg åpnet en facebook gruppe som har ca. 80 medlemmer nå, men stiger og stiger: http://www.facebook.com/group.php?gid=111578385525706&v=info&edit_info=all (Takk til alle som joiner og inviterer alle venner) Uansett jeg har prøvd å finne kontakt informasjon(hjemmeside) til Bassetts, men har ikke funnet. Men er det disse som er riktige og kontakte eller de Norske matvare butikkene? Jeg vet virkelig ikke helt hvem jeg skal kontakte for å utfyllt dette ønsket, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er jo mulig de har det på enkelte kinoer da? Hvis ikke, så er nok en facebook-gruppe etterfulgt av mail til enkelte store matbutikker i Norge den eneste veien du kan gå for å få ønsket ditt oppfylt. Såvidt jeg vet. Men ville ha ventet til gruppen fikk et mye større antall medlemmer før du sendte inn resultatene. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå