Lakus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Du sier noe der. Jeg lurer på om Gamespot i sine villeste fantasier hadde trodd at de to personene de sparket ville starte en egen side som på mange måter er bedre enn deres egen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eurogamer.net er en av de bedre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg forhåndbestiller som regel alle spill, og dette skjer gjerne før reviews har kommet ut. Men om jeg ser på review før jeg kjøper noe, så er det for min del Gametrailers sine bare. Mest fordi disse bare serverer fakta, på samme måte som Wikipedia (og noen ganger spoilere). Dette er alt jeg trenger før jeg kjøper et spill, fordi jeg ikke er avhengig av andres subjektive meninger, og spillsmaken min er også kanskje litt sær. Lenke til kommentar
latslask Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 www.gamereactor.no Saklige anmeldelser. Jon Cato Lorentzen (som nå er redaktør i spill.no) ga jo Final Fantasy XIII 5/10. Og det var en god anmeldelse også, som beviser at de ikke er redd for å gi dårlige karakterer til spill med høy fanskare. interesant, er jo altid artig å lese andmeldelser som gir JRPGs det de fortjener,(fordi alt er skit) får vel sjekke det ut. igjen takk til alle som kommer med forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå