asdfteam Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg testet et par Linux-distroer i begynnelsen på min PS3, men syns det var alt for tregt selv om CPU'en var kjapp (brukte vel bare 256MB minne?). Vurderte å legge inn diverse emulatorer, men hadde uansett en PC det var mye raskere og enklere på. Å bruke et mediasenter på Linux ble også ganske bortkastet siden jeg uansett streamet alt fra en annen PC. Så når jeg satte inn større disk gadd jeg ikke lage Linux-partisjon. Nå sparer de jo også plass i firmware som kan brukes til andre funksjoner (eller får bedre plass i RAM til antialiasing e.l.) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Da har updaten kommet :)/ Så det var visst ikke en spøk som mange trodde =P Akkurat ferdig med å leggen den inn nå. (brukte ikke "Other OS" funksjonen så bryr meg ikke.) Prøvde å sjekke PS Store før updaten, men kom ikke inn... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Skyld på han som hacket ps3'en hvis dere skal klage. For noe tøv, Sony har selv valgt dette. AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ingen bryr seg uansett....sålenge jeg kan se film,høre på musikk og spille så er jeg strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Murdin Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Om resultatet vert som asdtfteam nevner lengere opp så kan jo dette slå positivt ut for min del som likavel ikkje nytta denne funksjonen. Så all is good. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Må si jeg er nysgjerrig med tanke på hvordan dette stiller seg rent juridisk, siden produsenten i praksis tvinger brukerne til å fjerne en vesentlig del (i allefall for en del av brukerne) av funksjonaliteten ved produktet, og da en funksjonalitet som for noen av kjøperne utgjorde grunnen til at de valgte å kjøpe PS3 i utgangspunktet. Ser også ut til at en del av en del PS3-eiere reagerer kraftig på dette, i allefall i USA: Gamers looking to sue Sony over firmware 3.21 Greit nok at de fleste av PS3-eierne ikke har behov for en slik funksjon uansett, men det betyr ikke dermed at det er greit at Sony fjerner den av den grunn. Så blir jo spørsmålet: Hva fjerner de evt neste gang? The main reason gamers are up in arms about this change is that Sony once urged people to install their own operating system on the system, and now Sony is backtracking on those statements by removing the functionality. With this type of move occurring, many wonder what will Sony remove next via a firmware update. The most extreme example used is backwards compatibility next, though that won't be happening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå