Lars Wærstad Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Fra torsdag kan du ikke lenger installere ekstra operativsystem på din PS3. Les hele saken Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 første april. får håpe det er en april spøk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Det er ikke en spøk...vært snakk om det her en god stund nå. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Så mye for hele åpen multimediaplattform ladida-hypen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Var ikke dette et ganske viktig punkt for Sony under markedsføringen av PS3? Ganske lusent å ta bort funksjonen da, særlig når en ting som blir promotert kraftig i statene om dagen (3D) krever nyere oppdateringer. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Aprilsnar.... Aprilsnarr den 29. mars? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Aprilsnar.... Aprilsnarr den 29. mars? hvilken dato er det på torsdag? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Er det lovlig å selge et produkt for så og fjerne dets funksjoner når kunden har betalt for det i henhold til norsk lov? Lenke til kommentar
Concker Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Dette er så jevlig typisk sony, fjerner mest muligt for at dem skal få mer penger i kassa. ser ikke helt hvorfor dem fjerner dette da det kanskje ikke er noe og hente inn økonomisk men, minnner meg uansett om når dem sperra ute aller kontrollere som ikke var laget av dem... Kan vel tenkes at denne skyldes at man evt kan "hacke" ps3 via linux? burde dem heller brukt ressurser på og lage bedre sikkerhets mekanismer og ikke fjerne en funksjon som vi har betalt for!!! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tror ikke Sony gidder å starte en aprilsnarr rett etter jul, da vi fikk vite om planen om å fjerne linux støtten. Lenke til kommentar
julicool Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Linux på ps3 var helt elendig uansett. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk gidder å hisse seg opp over dette. Er det egentlig så fryktelig mange som aktivt kjører linux på ps3'en sin? Jeg vet ihvertfall ikke om noen. Den er jo tross alt en konsoll. Endret 29. mars 2010 av Santar Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skyld på han som hacket ps3'en hvis dere skal klage. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skjønte aldri poenget med å ha muligheten for Linux på PS3 så for min del er verken positivt eller negativt att denne muligheten nå blir historie. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Aprilsnar.... hvilken dato er det på torsdag? Aprilsnarrer postes den første april. Det gir ingen mening å poste en spøk 3 dager før tiden. Så dette er nok ingen spøk. Men det burde ikke komme som en overraskelse, sony har jo bestandig hatt et fast grep rundt ps3 og mulighetene for modding. Såvidt jeg kjenner til har de heller aldri offentlig erkjent at systemet skal kunne kjøre linux. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ja, ser ikke helt hvorfor folk skal klage på dette. Nevn én person som brukte det aktivt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kan som så mange andre her ikke skjønne oppstyret rundt dette her. Jeg kjenner en hel haug med folk som har hatt PS3'en like lenge som jeg, og ingen av disse har benyttet seg av YDL-muligheten. Jeg skjønner at Sony velger å gjøre dette, men jeg forsvarer dem heller ikke. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Anti pirat som kun påvirker en ørliten andel av brukerbasen og da ikke i noen vesentlig grad? Høres ut som en våt drøm spør du meg, de fleste påvirker samtlige brukere noe negativt mens piratene går fri. Og ja, linux på PS3? Aldri vurdert det på min iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå