Andulf_InnleggNO Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tenkte det var lurt og lage en tråd hvor alle som spiller Age Of Conan kan legge inn Charachter navn, og server, så vi kan spille sammen! Andulf 80 Guardian-Server-Fury Geitorm 80 Barbarian-Server-Fury Kiwimannen 50 Assasin-Server-Fury Reidulf 22 Bear Shaman-Server-Fury Min lille samling ;-P Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg er relativ ny i spillet, og har en Score 27 Bear Shaman - Server - Crom Vil forsåvidt spille med de som vil : D Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Litt sent ute her, men send en /tell til Eddo en gang, min lvl 80 DT Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) nettopp reaktivert accounten min så tenkte eg bare skulle legge meg på her eg og. Mogranz lvl 71 babarian på fury konomy lvl 51 bear shaman på crom bare å ta kontakt Endret 17. mai 2010 av KraniC Lenke til kommentar
TheOgre Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Reaktiverte i dag jeg også Litt synd at serverne gikk ned med en gang, men den som venter på noe godt osv.. Mogfaara - lvl 80 Tempest of Set - Crom Blir vel å starte en ny char etterhvert. Må bare komme på navn først. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg spiller en lvl 63 Barbarian som heter Sonn på Aquilonia. Lenke til kommentar
Hiski Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Zimzoo 69 Priest of Mitra, Crom Yukimiya 24(I think) Bear Shaman, Crom Guardian 34, Crom (Husker ikke navnet) Vil veldig gjerne spille sammen med noen og jeg kan også gå med på å starte en ny char sammens, visst noen ønsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå