aebriol Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Heisann, Godt mulig jeg er treg av meg, men har ikke lagt merke til dette før. Men syntes det er en veldig god ting at det nå er lagt opp til egne sider man kan komme til med kun pc stoff, ds stoff, osv. Ett spørsmål i den sammenheng: er multi en egen ting, eller blir den vist på alle de sidene den gjelder for? Uansett syntes jeg det er veldig bra - noen ganger har jeg lyst til å spille en spesiell konsoll, og er da interessert i nyheter om den. Takker. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vi har nok hatt dette i et drøyt år, men det er jo alltid hyggelig at folk oppdager småting som vi har brukt litt tid på :-) Du kan også gjøre mer spesifikke utvalg på selve artikkelarkiv-sida, slik at du f.eks. kan få bare anmeldelser på PS3 eller lignende. Når det gjelder Multi så er det bare en visuell tag vi bruker når et produkt har tre plattformer eller fler (så vidt jeg husker), og ikke en plattform i seg selv. Artikkelen vil i tilfelle dukke opp på alle undersidene/versjonene som inneholder en av plattformene som er koblet til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå