Gå til innhold

Plane Weaver

Anbefalte innlegg

Ville bare reklamera for det fantastiske spelet me (ei gruppa med 10 personar, nesten ingen kjendte kvarandre) har laga heile mars. Lurer jo sjølvsagt på korleis powergamere som dåkke er likar spelet vårt. Det er ein smule bratt vansklighetsgrad, men det er på grunn av me ville laga ein level 1, 15 og 50.

Eg har lagt konsept tegningar, animasjonar (eg er animasjons student, så dette er jo hovud oppgåva mi) og modellert noen få props i spelet (tannhjul og "pumping jack"). Det blei i allt lagt 4 tannhjul, genialt å sjå korleis copy paste kan forlenge eit spel i så stor skala som me klarte det. Eg er sjølv "level-designeren" på siste oppgåve, viss dåkke kommer så langt. hahaha! Tannhjul-helvete blei kallt "total lol bane" og begynnte som ein intern spøk. Den fekk ein god plass i spillet, siden han som var leveldesigner hyllet den som ein gud. haha!

Sei meg kva dåkke syns. Det er godt mulig vi sendar dette spelet vidare til konkuranser og slikt, så då vil me fiksa opp på ting. Godt å få feedback frå powergamere.

Direkte link te spelet: (spill i fullscreen modus anbefalt eller download spelet)

ftp://dc288.rackhosting.com/MARCH_2010/TEAM_1/PlaneWeaverFinal_web/PlaneWeaverFinal_web.html

Teaser-trailer:

Og viss dåkke vil sjå kva andre spel som blei produser i denne tida, sjekk ut Dadiu si heimeside:

http://dadiu.dk/spil/spil-2010

min blogg, skal nok komme arbeid frå produksjonen om ei stund:

mortenhelgeland.blogspot.com

Endret av mort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er faktisk ei .exe fil, men dei som la det ut på sida har ikkje klart å ZIPPe alle filene som må følgje med, så det er nermast eit tapsprosjekt å laste det ned. Eg har sagt ifra til dei som har med det å gjere.

Ellers har eg fått tilbakemelding om at spelet ikkje fungerer / unity ikkje virkar på MAC. Eg har sjølv testa det på fleire Windows PCar der det virkar, men mac klarar ikkje.

viss du ikkje veit kvar du skal henn, så var det meininga att du skal bruke dei blå røyra som guide.

Kvar satt du fast i spelet? det er greit å vite kvar det trengs forbedring. før eller etter det store fallet? Som regel er det tre plasser folk sliter med.

nr.1 at dei ikkje legg merke til dampen som startar og blåse oppover etter dei har øydelagd noen tannhjul.

nr.2 ventilen som snurrar rund og blåser: Du kan stoppe den med corallene til han blå duden. Timing er nøkkelen. Du skalkomme over på venstre side og stoppe noen tannhjul og hjelpe sjelen fri. Såå kan du fly vidare med samme snurrande blåser.

nr.3 to kasser som skal plasseres på to knapper, men det er bare ei kasse. Du må til høyre og hente ein ny kasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...