ez0rt Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hei. Jobber med en frag movie for tiden og har et par sanger jeg vurderer å bruke til frag movie.. Men er det noen som har noe tips til sanger så kom med de! Takker Lenke til kommentar
DSetre Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nå vet ikke jeg mye om hva en "Frag movie" er, men jeg regner med at det er en video dere lager, så et forslag skader vel ikke. Hva med å bruke intoen til Jeg mener nå ihvertfall den ville vært god. Og hvis den blir for liten kan du jo bruke hele, men jeg regner med at du bruker flere sanger. Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ikke "Let the bodies hit the floor" ihverfall. Mer oppbrukt sang skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Bruk noe som ikke noen andre bruker, så en MW2/1 montage her for ikke så lenge siden med en Miley Cirus (eller hva hun nå heter) sang, og den var jo drit bra. Tips: Daft Punk - Robot Rock Hoobastank - Pieces Flyleaf - So Sick Priestess - Lay down People in planes - Mayday People in planes - Vampire Thin Lizzy - Jailbreak Det er de sangene jeg ville brukt, uvanlige men gode, masse muligheter for drum sync osv. Lykke til! Hvis det er noen spørsmål, kontakt meg på email: [email protected] Mvh Surreal! Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Gode, men lite brukte sanger i fragmovies Sonic Syndicate - Misanthropic Coil http://www.youtube.com/watch?v=SE4jWz1IOVc In Flames - Another Day in Quicksand http://www.youtube.com/watch?v=JZRhCYCFSqE lykke til! jeg postet ingen techno-sanger, ettersom jeg personlig synes de er liiiite egnet som fragmovie-musikk. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Du kan bruke det meste, men vær så snill å ikke ta noe helt forferdelig musikk som det ikke går ann å synce til. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Likte Map of the Problematique i en OpTic montage, kansje den kan passe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå