Tiddelidei Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 finnes dette som java program til siemens som går an å laste ned fra wap og man ikkje behøver kabel til? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 http://wap.justyak.com <--- Ikke gratis, ikke spesielt bra grensesnitt, men du kommer i hvert fall på MSN med den Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 det programmet er ikke noe særlig.... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 det programmet er ikke noe særlig.... Nei, det er ikke noe særlig, men han kommer på MSN med det og det kan lastes ned direkte til telefonen via WAP. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 ja han gjør jo det. men da jeg prøvde det var det så mye bugs å greier at jeg ble lei av hele yakk... og det er jo ikke særlig lønnsomt i lengden. koster jo litt kb... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 ja han gjør jo det. men da jeg prøvde det var det så mye bugs å greier at jeg ble lei av hele yakk... og det er jo ikke særlig lønnsomt i lengden. koster jo litt kb...Hva slags bugs? Jeg har brukt Justyak i en måneds tid nå og har ikke opplevd noen former for bugs. Koster noen kB, ja, men det gjør da all GPRS-trafikk. Dessuten er det ganske begrenset hvor mye man gidder å chatte på MSN via mobilen, så jeg kan aldri tro det blir de store kostnadene av det. Uansett skulle jeg gjerne sett at det kommer en MSN-klient med bedre brukergrensesnitt, men til da nøyer jeg meg med Justyak. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 jeg datt ut hele tiden. noen ganger fikk jeg ikke logget meg på. men skal da sies at jeg prøvde det i februar/mars.... ja det blir nok i grunn ikke dyrt. har vel råd til det. 8) men alle monner drar.. skulle kommet noe med bedre bruker grensesnitt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå