swikstor Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Heeey. Noen her som har peiling på dette? Jeg kjøpte headsettet for en stund tilbake men har greid å miste ladekabelen. Snille som microsoft er har jeg ikke funnet noe sted å oppdrive denne. På wikipedia står det noe om en USB ladekable, men jeg er usikker på hvilken de mener. Er keen på å kjøpe en slik ladekabel hvis noen har en de ikke bruker eller om noen vet om andre kabler som funker hadde det vert kjempekult om dere vil gi meg litt tips. PM meg eller svar på denne tråden takk! Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Ooooooops! Feil kategori! Vil en snill moderator være vennlig å flytte tråden til Konsoll og tilbehør kategorien? Thank you ! Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hadde akkurat samme problemet for en stund siden Etter å ha prøvd å søke på mange forums, ringt microsoft og besøkt elkjøp fant jeg fort ut at en slik kabel var umulig å få tak i Det ligger noen på ebay, men da er det kanskje like grett å kjøpe et nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå