Exia Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Velkommen til rekruterings tråden til Norwegian Special Troops. Vi søker nye, seriøse medlemmer til Modern Warfare 2 divisjonen vår, og til den splitter nye Bad Company 2 divisjonen! Vi leter etter seriøse, hyggelige folk som er aktive i de to nevnte spillene. Ting vi har å tilby; Humor Ventrilo server Bad Company 2 server Masse hyggelige personer Aktivitet 24/7 Seriøs og ikke meningsløs spilling Spilling for moroskyld. Treninger i taktikk og generelt, for de som har lyst til det Forum & nettside Og sist, men ikke minst; Masse kjærlighet og omsorg til DEG. Det vi forventer av deg; Aktivitet Hyggelig oppførsel Humor Mikrofon Er du interessert, og har lyst til å prøve deg hos Norwegian Special Troops? http://www.nstclan.com/forum/ Hvis du har noen spørsmål, så er jeg tilgjengelig på steam,msn og mail. Steam: Reavenas Msn: [email protected] Email: [email protected] Endret 26. mars 2010 av Exia Lenke til kommentar
Testo Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er fremdeles plass til fler. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Registerte meg på forumet, er jeg da med i klanen? Endret 10. mai 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 kan vel trygt si at cod-avdelingen i NST er nede for tiden? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Er det ingen i NST som spiller Mw2 lenger? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 om Exia også hadde begynt med bc2 når jeg dro, så nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå