kaaasen Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=6954 Dette er work in progress bilder, ikke screenshots, bare så det er klart. De gir likevel en pekepinn, og de ser stilige ut. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Meeeget stilig. Ser fram til det spillet. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ja..dette ser fett ut..ser virkelig fram til dette.. :D Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg leste at gamerecator måtte fjerne bildene på grunn av at de hadde "leaked" ut fra de som lager quake 4 Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 men hvorfor får jeg fremdeles bildene opp da? pga squid kanskje? *saving* Lenke til kommentar
andgob Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg leste den nyheten om at gamereactor måtte ta vekk bildene, men bildene funker fortsatt Lenke til kommentar
texaco Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 de har bare fjerna linken på nyhets siden eller no.. for artikkelen ligger der fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå