mcgroven Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ryktene var sanne, og du får litt ekstra plass på boksen. Les hele saken Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 så hva skjer viss jeg kobler en ekstern harddisk på 500gb til xboxen? Bruker den bare 16gb av plassen eller må du ha en minne penn på 16gb? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Det er maks 16 GB som blir brukt per enhet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Tror det er mange som blir litt forvirret av dette. Xbox 360 støtter jo allerede minnekort og eksterne harddisker som bruker USB, og det både har vært og vil fortsette å være mulig å se på filmer/musikk/bilder fra så store harddisker du måtte ønske. Den nye funksjonen derimot har ikke noe med dette å gjøre, den gjør det bare mulig for deg som kunde å kjøpe din egen USB minnepenn på opp til 16GB (dvs at Xboxen bruker max 16GB av den tilgjengelige plassen) som du kan bruke som et offisielt Xbox 360 minnekort - altså til å innstallerede Arcadespill på, kopiere profiler, lagre savefiler osv. Oppsummering: Gammelt nytt: Du kan se på filmer, høre på musikk og se på bilder fra eksterne enheter. Nye nyheter: Du kan bruke 16GB av en ekstern enhet som en offisiell minnebrikke Endret 26. mars 2010 av Lakus Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Nyheten er vel at du kan lagre på USB-minnepinner, og det står vel i saken? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jepp, men det har dukket opp mange forvirrede sjeler rundt om på internettet som ikke nødvendigvis klarer å få med seg hva som er hva. Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Yes! Dette var på tide så slepper eg og drasse med meg HDDèn mellom her eg bur nå og heimplassen min. Har 2 X360, og har savegame på ME1 på den heime, så eg må ta HDD att og frem i tide og utide... Andre eksmpler også, så dette var på tide. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Yes! Dette var på tide så slepper eg og drasse med meg HDDèn mellom her eg bur nå og heimplassen min. Har 2 X360, og har savegame på ME1 på den heime, så eg må ta HDD att og frem i tide og utide... Andre eksmpler også, så dette var på tide. Forsatt teit at det har satt en så lav grense på dette.. Skulle ønske jeg kunne sette inn min 250GB usb HDD så bruke den. Det hadde vært sweet <3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Du kan jo bruke den til alt unntatt profiler, DLC og savegames. Filmer, musikk og bilder funker som bare det. Forøvrig blir det noen minnepinner på meg ganske snart. Blir gledelig med USB-lagring! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jo mere jo bedre, men enig i at grensen var vel lav Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ms plastrer på gammel og utdatert teknologi , hmm bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tror nok at 16GB grensen er med hensikt. Er sikkert en måte å forhindre at noen utvikker en måte å spille av IMG av spill, som de kan på Wii. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noen som kan anbefale en minnepinne på 16gb da? Jeg ser at usb 2.0 makser ut på rundt 30-34 mb/s, men accesstiden vil kunne hjelpe i gamesaves slik at disse antaglig blir raskere i loading. kom med forslag, helst under 500kr. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tror nok at 16GB grensen er med hensikt. Er sikkert en måte å forhindre at noen utvikker en måte å spille av IMG av spill, som de kan på Wii. Nøyaktig hvordan skal 16GB grense hindre dette? Kan forstå det kan bli irrterende for en pirat å måtte legger over spill til usb'en konstant, men likevel. Jaja, ikke noe jeg trenger bry meg med. Hyggelig nyhet for meg, flyttet for litt siden og lot den gamle xboxen stå igjen hos brodern så trenger å få overført savegames Lenke til kommentar
To9R Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja skal bli godt å bare ha med seg minnebrikke til mine kamerater med 360 enn å ha med meg hele boksen. Dette gjelder spesielt Rockband 2 der man må låse opp alle sangene på tour moden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå