sultenape Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei, bestilte et spill fra cdon på onsdag, det kom uheldigvis ikke idag, vet dere om det kommer på mandag selv om det er påske? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Mandag, tirsdag og onsdag er vanlige arbeidsdager så det skal vel dukke opp før påskehelga. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 takker , kom også på at dette kanskje ikke er riktig delforum for å poste denne tråden Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Imens man selv er inne på posten, jeg tenkte jeg skulle bestille noe i løpet av de neste dagene. Dessverre skal jeg vekk en tur for litt over en ukes tid. Så spørsmålet er, hvor lang tid må man hente en pakke på postekontor før den blir returnert til leverandøren? Snakker her om ferdig betalt pakke uten noe form for faktura. Pleier som regel bare å gå dagen den kommer eller dagen etterpå så har ingen erfaring med dette. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Standard er vel to veker. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Standard er vel to veker. Det er korrekt, etter to uker skal pakken bli returnert. Hvis du skal være lengre borte burde du ta kontakt med posten eller få noen til å hente pakken for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå