Gå til innhold

Trailer: The Witcher 2: Assassins of Kings (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enern var konge og gleder meg til 2ern...

En anen ting jeg irriterer meg så sinnsykt over dette med sex i spill. Hvorfor i søren er det så store problemer om man har det eller ikke. Ser i traileren at det bare måtte presse inn litt sex act. Bare anmelderne som er så forbanna kåte at de trenger dette. Selv har jeg ikke behov for å se på sex mens jeg spiller...

Lenke til kommentar

Spillet ser fantastisk ut. Håper det klarer å innfri de fleste av forventningene mine, for etter den fantastiske forgjengeren har spillet lett for å bli et antiklimaks.

Må også si jeg ikke helt liker det nye ansiktet til Geralt, han ser ikke like badass ut. Ellers virker grafikken betydelig bedre enn i det første spillet. :)

Lenke til kommentar

En anen ting jeg irriterer meg så sinnsykt over dette med sex i spill. Hvorfor i søren er det så store problemer om man har det eller ikke. Ser i traileren at det bare måtte presse inn litt sex act. Bare anmelderne som er så forbanna kåte at de trenger dette. Selv har jeg ikke behov for å se på sex mens jeg spiller...

Hva er problemet med litt sex i spillet? Spillet får mest sannsynlig 18 års grense slik som forgjengeren. Dette er et spill for voksne.

Lenke til kommentar

Eh....hvor var sex acten i den klippet? Du minner meg om en kompis som har vært singel i ca 200år som klager hver gang han ser noe romanse i en film...eller spill. Og vi vet jo alle hvorfor! Hehe!

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Eh....hvor var sex acten i den klippet? Du minner meg om en kompis som har vært singel i ca 200år som klager hver gang han ser noe romanse i en film...eller spill. Og vi vet jo alle hvorfor! Hehe!

Sata* du har gamle venner i så fall "200 år gamle"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...