Morten1987 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei. jeg tenkte vi kunne oppsummere forskjellige split-screen spill til både Xbox 360 og PS3. Men jeg trenger hjelp fra dere også. Mitt bidrag: Xbox 360 - Rainbow six - Rainbow six 2 - The Outfit - Halo 3 - Fable 2 - Left for Dead - Left for Dead 2 - Call of Duty 5 World at War - Modern Warfare 2 - Earth Defence Force Dersom noen kommer på andre spill, hadde det vært fint om dere skrev det:) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Borderlands Halo: ODST Army of Two (både 1 og 2) Gears of War 1-2 Mener bestemt jeg har flere. Får komme tilbake til tråden når jeg kommer på fler. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kane and Lynch Resident Evil 5 Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Resistance 2 tilbyr online coop. Bare til PS3. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Xbox 360 1942: Joint Strike Aces of the Galaxy Aegis Wing Alien Hominid HD Arkadian Warriors Arkanoid Live Assault Heroes 1 og 2 Boogie Bunnies Bionic Commando: Rearmed Castle Crashers Contra Cloning Clyde DOOM Double Dragon Feeding Frenzy 2: Shipwreck Showdown FLOCK! Final Fight Double Impact Frogger Golden Axe Gunstar Heroes Heavy Weapon Ikaruga Interpol: The Trail of Dr. Chaos Invincible Tiger: The Legend of Han Tao Ion Assault Joust Marathon: Durandal Matt Hazard: Blood Bath and Beyond Metal Slug 3 Might and Magic: Clash of Heroes Mutant Storm Empire Mutant Storm Reloaded N+ Omega Five Perfect Dark HD Pirates vs Ninjas: Dodgeball Platypus Puzzle Arcade R-Type Dimensions Robotron Rocketmen: Axis of Evil Schizoid Scramble Smash T.V. Sonic The Hedgehog 2 Space Invaders Extreme Streets Of Rage 2 Super Contra Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled The Dishwasher: Dead Samurai The Warriors: Street Brawl Time Pilot TiQal TMNT: The Arcade Game Totemball Tron Undertow UNO Rush Watchmen: The End is Nigh Wolf of the Battlefield: Commando 3 Yie Ar Kung-Fu Zombie Apocalypse Zombie Wranglers Alle skal ha mulighet for lokal co-op i campaign delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå