Gå til innhold

Sykt billigt, eller hur?

Fi5kuS

Anbefalte innlegg

då var bestillingen gjort på little big planet og må si at eg synes amazon sit kjøp går veldig lett og behagelig. hadde jo ingen bruker der så måtte lage meg en og de gikk fort som bare det, skrev inn info så var det gjort.

også kom de med standard informasjon, likte ikke helt det at de ikke informerte så bra om pris forskjell på standard delivery og ekspress greien, men det fant man no ut om man gikk videre eller trykket mer info. eg tok standard for å spare penger.

også som de sa over så kostet den mindre enn amazon hadde skrevet opp pågrunn av den konstanden de tar vekk. og eg fikk opp prisen eg skulle betale når eg trykket kjøp. også sjekke eg den opp i mot valutakalkulator og det viste at det var 2-3 kr billigere en biit.no skrev.

også fikk eg mail om bekreftelse noen sekunder etterpå og der informerte de bra om hva som var bestillt og kor den skulle leveres. eg likte veldig godt det at i mailen skrev de at de regnet med å sende ut pakken 15 april (dagen før det kommer ut) og at de antok eg ville mota den 20-26 april. og eg synes det er veldig flott at de informerer om slikt.

om man synes leverings tiden er litt lang kan man jo be om ekspress levering som vil gå mye fortere, men må betale litt ekstra.

alt i alt synes eg kjøps prosessen var veldig god og prisene er jo som sagt sykt billig. håper bare leverings tidene stemmen noenlunde og at resten av leveringen og betaling går fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så pass, sjekket ikke prisen. men regnet med det.

men det er jo ikke dårlig leveringstid med tanken på at de sender det ganske langt pluss at de har drit god pris.

og bare å glede seg til assassins creed 2, er et kanon spill :D

synes det er litt synd at det ikke er verdt å bestille fra dem visst det kommer over 200kr, dumme norske avgifter.

Lenke til kommentar

fikk melding fra amazon om at det var forsinkelser på little big planet, de hadde ikke motatt varen i tide så eg ville få den seinere en antatt. ganske synd, men er jo ikke deres feil og var bra de informerte om det i værtfall.

ulikt enkelte andre *HOST*elkjøp*HOST* :p

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Vel, Tollvesenet vil bruke dei kursane som står oppgitt på Toll.no (som linka over). Men dei gjeld for ein bestemt periode, stort sett ei veke. Dermed kan dette ha endra seg sidan du bestilte og innan dei får pakken. Dersom du er heilt på grensa, eller pundet plutselig har stige voldsomt kan du gå på ein smell ja. Så sjekk alltid prisen i pund opp mot Tollvesenet sine kursar :)

Frå i morgon av er pundet 9,080 mot 9,00 forrige "periode", så i dette tilfellet burde det gå heilt fint. Pundet må over ~9,412 før du kjem over 200 kr grensa med den prisen på spelet (£21,25). Tviler på at det skjer i løpet av ei veke :)

Tollen burde jo egentlig brukt kursene som gjaldt da bestillingen var gjort synes jeg. Sikker på at de ikke gjør det forresten?

Vi er jo ikke spåmenn og kan jo ikke vite om kursene endrer seg om en uke eller to.

Bestilte nettopp et spill og 2 filmer og det kom på 21.65 pund, og i følge tollen 197,45 kr.

Blir spennende å se om det går bra.

Endret av Samelapp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...