Bgarion Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har spilt igjennom Fallout 3, og ser at det er 50% på alle add-ons denne uka. Tenkte og kanskje kjøpe et par til påsken. Noen tips hva dere likte best av de? Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Mothership zeta og pointlookout,de 2 andre er ikke noe særlig. Pointlook out er ok greit kart man kan løpe rundt på Konge våpen i ufoen og i svampen:) Ville tatt alle da,viss du er trophy gal Endret 25. mars 2010 av foxx85 Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Mothership zeta og pointlookout,de 2 andre er ikke noe særlig. Pointlook out er ok greit kart man kan løpe rundt på Konge våpen i ufoen og i svampen:) Ville tatt alle da,viss du er trophy gal Hehe ja litt AP-hore. Spiller den på 360,selv om jeg har den til både PS3 og XBOX. Tror ikke jeg rekker mer enn et par stykker:) Lenke til kommentar
Long Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Førsteprioritet er Broken Steel, som lar deg fortsette spillet etter du har runda det. Dessuten blir maksnivået hevet til 30. Andreprioritet er Point Lookout som gir deg et relativt stort område og dermed får du mye for pengene. Resten er altfor korte. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Førsteprioritet er Broken Steel, som lar deg fortsette spillet etter du har runda det. Dessuten blir maksnivået hevet til 30. Andreprioritet er Point Lookout som gir deg et relativt stort område og dermed får du mye for pengene. Resten er altfor korte. takk takk, var egentlig det jeg også fant ut på Metacritic. Men takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg likte Point Lookout best, de andre utvidelsene gjorde lite for meg. Broken Steel øker level cap'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå