Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

PSUen har jeg gjemt så godt unna at den har jeg glemt, men å få den inn i selve konsollen hadde vært gledelig. Regner med at MS har en fiffig løsning for å kunne bruke de nåværende minnekortene/harddiskene med den nye Xboxen. Noe annet hadde vært å skyte seg selv i foten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSUen har jeg gjemt så godt unna at den har jeg glemt, men å få den inn i selve konsollen hadde vært gledelig. Regner med at MS har en fiffig løsning for å kunne bruke de nåværende minnekortene/harddiskene med den nye Xboxen. Noe annet hadde vært å skyte seg selv i foten.

Ja noko anna hadde vært ganske tilbakeståande. Eller, det hadde i grunn vært nok med eit transfer-kit for min del. Minnekorta må kunna pluggas i ein stad, men gamle harddisken på 20GB er berre å stue vekk.

Lenke til kommentar

Regner med at MS har en fiffig løsning for å kunne bruke de nåværende minnekortene/harddiskene med den nye Xboxen. Noe annet hadde vært å skyte seg selv i foten.

Ja noko anna hadde vært ganske tilbakeståande. Eller, det hadde i grunn vært nok med eit transfer-kit for min del. Minnekorta må kunna pluggas i ein stad, men gamle harddisken på 20GB er berre å stue vekk.

 

Medfølgande transferkit for å overføre til ny HD virkar sannsynleg om dette blir ein 360 Slim med kun intern HDD. Når det gjelder minnekorta spørs det om det blir gjort noko meir. Folk kan kjøpe ein USB-stick (eller bruke ein dei allereie har) og overføre alt frå minnekortet til den. Ser ikkje heilt for meg at MS legg ved verken eit transferkit eller har ein port for dei. Tippar at MS vil ha dei ut av marknaden snarast mogleg. Eit "spesialtilbod" på ein allereie overprisa MS USB-stick er kanskje mest sannsynleg :p

Lenke til kommentar

Får bare opp når jeg trykker på AC linke:

 

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request. Please try again later.

 

Reference #6.2f26a751.1276542213.3f8f3bf

 

:(.

 

Sikkert mye pågang pga MS sin E3. Når og hvor kan man se neste på E3?

Lenke til kommentar

Nokon som har ei direktelenke til kvar eg kan laste ned Ubisoft sin E3 konferanse? Tenkte eg sku sjå den ikveld.

 

Gløym det. Fann sjølv, tross at den ikkje er heilt klar - så kan eg nok sjå den ikveld.

 

http://e3.gamespot.com/press-conference/ubisoft-e3/?tag=live%3Bpress-conf-list%3Bubisoft%3Btitle

Det er knapt verd å få den med seg. Foruten de 2 første spillene og et til gjør ikke de andre titlene noe annet enn å dra frem en god dose latter fordi det er så idiotisk. Ubisoft står for meg som den store taperen ihvertfall. Du kan vel glede deg til 2 av de som var rett og slett direkte pinlige.

 

Jeg kan vel nevne jeg var skuffet over hva som kom i går, Microsoft sin pressekonferanse var sånn helt grei, for mye tid brukt på kinect som var omtrent hva jeg tenkte, enkle spill man antagelig blir fort lei. Alt som kommer utennom (foruten kanskje ESPN) føles så godt som ubrukelig for meg. Gears of War 3, spennende med co-op ellers var det lite som falt i smak. Ikke fullt så interessert i alle disse fitness spillene som ble vist frem, det gjøres nok bedre i virkeligheten. Forøvrig likte jeg heller ikke slutten når man gav ut xboxene som for meg føltes som enkle former for bestikkelser for å gjøre publikumet mer fornøyd og skrive mer positivt om hva microsoft la ut. Personene der inne er kun mennesker.

 

EA sin var god, helt fram til det ble FPS, FPS,FPS,FPS,FPS.. Skulle nesten bare mangle før Respawn kom på scenen og viste fram sitt fps og. Men mye spennende der allikevel, av fpsene tror jeg var mest interessert i medal of honor og kanskje bulletstorm, men vi får se. Den nye live funksjonen EA sports kom med virket og veldig spennende og vil gjerne vite mer. Greit at de ikke hadde noe motion greier å tilby iallefall. Litt for mye FPS, ellers god.

 

Ubisoft var direkte latterlig, AC(men så litt vel actionorientert), Eden var begge spennende, men herregud det var mye forferdelig der i midt programmet, har ikke ord engang.

 

Gleder meg til Nintendo og Sony. Håper for all del Sony ikke bruker flere timer på Move..

Lenke til kommentar

Synes Microsoft sin var bra eg. Synes og det var morosamt at dei oppmøtte fekk den nye XBOXen som forøvrig var utruleg flott å sjå på. Er ikkje så bekymra for at dei brukar det som "bestikkelse" - orkar ikkje bruke tid og energi på sånne konpirasjonsteoriar. Med få forbehold så er det materiale for galningane som skriv og les på www.nyhetsspeilet.no.

 

Uansett, eg gledar meg til å sjå meir ifrå nye Ghost Recon, og synes fitness spelet til Ubisoft - som MS viste fram såg morosamt ut.

 

Så ikveld blir det Ubi, og så Sony. Nintendo bryr eg meg ikkje med.

Lenke til kommentar

Ubisoft sin konferanse var helt grei den, noe sær og rar var den, men de tilsatte konferansen sin en dose humor som gjorde mye mer behagelig å se igjenom i fohold til de kjedelige fremvisningene fra MS og EA. Ubisoft-konferansen var den beste igår, som sier mye om de to andre, for det var ikke de mest interessante spillene ubisoft viste frem heller.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...