Cloudemyx Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bethesda må vise noe. Ikke Fallout da. Elder Scrolls takk. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mer New Vegas er nok mer sannsynlig enn TES5.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper virkelig vi får se noe av The Elder Scrolls V og Fallout: New Vegas. Men det ser ut til at F:NV er det vi mest sannsynlig får se av dem. Ellers ser jeg frem til å se mer av Divinity II: Flames of Vengeance og Arcania: A Gothic Tale. Samt Zelda og alle de andre mer kjente spillene. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Infamous 2, Killzone 3, Gears 3, Zelda, en lanseringsdag for Gran Turismo 5 og Last Guardian gameplay og litt fra TESV er mine most wanted for E3, håper jeg får noen av disse lekkerbiskene sett på E3 Bare å spare penger til snacks for dette skal oppleves selv om en pressekonferanse er klokken 06.00 natt norsk tid så skal jeg se alt Endret 26. mai 2010 av Toman Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg gjør vel som i fjor: Ser på Microsoft sin pressekonferanse uansett, ser ann når Sony sin er og venter heller på å høre at Nintendo sin sugde fra andre Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg gjør vel som i fjor: Ser på Microsoft sin pressekonferanse uansett, ser ann når Sony sin er og venter heller på å høre at Nintendo sin sugde fra andre Nintendo kommer sikkert til å vise frem nye Zelda så tror nokk Nintendo kommer til å gjøre det bra på e3 i år. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Bare jeg som syns E3 har tapt seg siden det ble en lukket afære? Er bare ikke det samme uten ihugga fans i hvert eneste bilde syns jeg Lenke til kommentar
oophus Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er det en "lukket afære" nå da? Trudde det ble åpnet litt igjen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Åååå? Må ha gått meg hus forbi om vanlige personer har lov igjen! :o hmmm...ferieplaner for neste år da kanskje Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det er én ting jeg virkelig vil se på E3: et nytt SSX Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Nintendo kommer sikkert til å vise frem nye Zelda så tror nokk Nintendo kommer til å gjøre det bra på e3 i år. Et nytt Zelda er greit nok det, men det er ikke en hel pressekonferanse. Kan ikke tenke på noe annet interessant de kan vise, tja... Kanskje Black og White, men ellers så er det ganske kjeldelig. Og da er det inkludert Metroid. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Black and white er da eid av Lionhead studios så hvorfor skulle det være på en nintendo pressekonferanse? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Og med Black og (ikke and) White mener jeg Pokemon. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ahhhh...skal vel ikke synse om hvilken version som er best, kan bli bannet Har ikke spilt pokemon på en stund, men sikkert gøy for de som fortsatt er med på løpet. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Woooh nå er det ikke lenge til E3...men håper at nettet hjemme kommer snart så jeg kan se på live feed fra Gamespot! Gleder meg til å se Microsoft sin show Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) The Darkness 2,anyone? Kjøpte det for en billig penge, ble overasket over hvor bra det var. håper de annonserer en oppfølger. Endret 7. mai 2010 av ThaBuG Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kan jo bli interessant å se hva de får ut av Fear 3. Har ikke spilt to'ern ennå, og etter hva jeg har sett er det mange som mener den var en nedtur. Kanskje de har hørt etter og retta opp ting som folk ikke likte. (Hva nå enn det var..) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Kan jo bli interessant å se hva de får ut av Fear 3. Har ikke spilt to'ern ennå, og etter hva jeg har sett er det mange som mener den var en nedtur. Kanskje de har hørt etter og retta opp ting som folk ikke likte. (Hva nå enn det var..) Slutten på F.E.A.R 2 var rimelig heftig, så jeg er spent på å se hva som skjer videre. Er enig med mange om at det var en liten nedtur fra eneren, men det er uansett et meget bra spill. Endret 7. mai 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hva jeg tror E3 blir mye om; Natal og Move (dessverre) håper også på noe håndfast om gran turismo 5, jeg er dritt lei nå. ellers så nevner toman de spilla jeg vil se noe mer av, vil helst se noe medal of honor gameplay, brink, og sikkert tusenvis jeg glemmer i farta Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nytt Kingdom Hearts, nytt Timesplitters, nytt SSX. Kunne runket bare ved tanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå