Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

Og med det innså jeg en gang for alle at jeg ikke klarer å bry meg om MMO'er lengre.. Dessverre. Jeg kan bare ikke tenke meg at TSW vil bli bra, jeg kan ikke tenke meg at andre MMO'er blir bra og jeg har absolutt null håp på at Warhammer 40.000 blir bra heller, uten at jeg egentlig vet noe særlig.

 

Men, før eller siden må jo ett nytt MMO få knallsuksess, og da får jeg heller henge meg på litt senere en andre.

 

Når det er sagt var jo traileren kul, og vi får se om dette blir wow-killeren.

 

 

Hva synes folket om 3DS i kun turkis og rød utgave?

Jeg liker egentlig ingen av dem, hadde foretrukket at de kom med en svart eller hvit versjon også. Hva tenker dere?

 

Og Paper Mario i 3D? Så vidt jeg husker var det veldig 2D, så skal bli morsomt å se hva de gjør der

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi.. Zelda OoT 3D. Betyr det oppusset grafikk, tilpasset DS sin touchscreen og 3d? isåfall skal 3DS i hus så fort som overhodet mulig.

 

Nintendo vant denne års E3, hands down. Svært skuffet over MS som lovet det største året siden launch. Var liksom ingenting som virkelig appelerte til meg. Sony havnet på en fin andre plass med mye bra og mr Butler som et høydepunkt for min del. Han er morsom.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Hva synes folket om 3DS i kun turkis og rød utgave?

Jeg liker egentlig ingen av dem, hadde foretrukket at de kom med en svart eller hvit versjon også. Hva tenker dere?

 

Den kommer i svart også, som ser rimelig sexy ut.

 

Hmm, jeg baserte uttalelsen min på denne artikkelen: Clicky. Les bildetekst

 

Men, det er jo bare flott at den kommer i svart også. Så utrolig mye bedre ut enn de andre!

Lenke til kommentar

2vcxouv.jpg

 

Me wants!

Kommer sikkert ikke i den fargen hit så klart :cry:

 

Godt fornøyd med Nintendo sin pressekonferanse, Sonys var grei, Microsofts var ikke noe særlig. Spent på hva Konami har å vise på pressekonferansen sin..var godt fornøyd med EA sin, Ubisoft sin var helt ok, Activision sin var visst bare artister + musikkspill, så den gadd jeg ikke se.

 

Interessen min for move har økt en del...kinect virker temmelig kjedelig, begge to virker noe dyre..spesielt hvis man skal være flere spillere på Move.

3D på PS3 så bra ut fra det jeg har hørt, samme med DS3..har blitt postet videoer flere steder, men folk som er der har bekreftet klart at det definitivt ikke blir det samme på video (kanskje ikke så rart :D ).

PSN+ så bra ut, gratis spill, crossgame chat, betaer ++. Så klart kjedelig at man ikke får beholde inneholdet hvis man avslutter abonnementet, men ingen overraskelse, siden det er standarden på de fleste lignede tjenester.

Litt synd at vi ikke fikk vite 3DS pris, men de vil sikkert vente med det til TGS, da de sannsynligvis også har en litt klarere release lineup.

Spent på om FF til 3DS er remake eller nytt spill..blir godt fornøyd uansett men :D

Gleder meg stort til SW:TOR og WH40kOnline, begge trailerne var helt rå :D

Twisted Metal så visstnok bedre ut i boothen enn på skjermen, får for all del håpe det er sant, for videon var ikke noe særlig.

Av de titlene vi visste om fra før av så alle greie ut..ikke noe veldig nytt og spennende, men kommer sikkert til å kjøpe og kose meg med alle uansett. Litt skuffet over at de ikke visste noe mer fra Last Guardian, men det var visst en demo i boothen som så bra ut.

 

http://www.youtube.com/watch?v=A0nqdbiy3bE&feature=player_embedded

SW:TOR Gameplay! E3 er ikke sunt for meg, det klør i lommeboka.

Endret av Freros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...