Toroto92 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Utrolig bra pressekonferanse fra Nintendo sin side. Håper at Sony kan stille på samme bølgelengde, men tviler litt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg tviler også på det, men har et lite håp om at det skal bli bra. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nintendo stjal absolutt showet i andre halvdel av sin visning, første var ikke akkurat fantastisk Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Etter å ha sett Nintendo sin konferanse sitter jeg igjen med følelsen av at de tar vare på meg som gamer. Jeg så mange spill der jeg vil spille. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen andre som har funnet noe info om 3DS vil kunne spille DS-spill eller ikke? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det sa de ikke noe om. Jeg er spent på det selv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Noen andre som har funnet noe info om 3DS vil kunne spille DS-spill eller ikke? Jeg tror han sa at den var kompatibel med DSi spill. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Noen andre som har funnet noe info om 3DS vil kunne spille DS-spill eller ikke? Ifølge denne artikkelen skal 3DS kunne spille DS-spill ja http://www.crunchgear.com/2010/03/23/3ds-nintendo-announces-portable-3d-gaming-device/ "It will be backwards compatible to conventional DS/DSi games" EDIT: Står også på Wikipedia Endret 15. juni 2010 av Amored Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Etter å ha sett Nintendo sin konferanse sitter jeg igjen med følelsen av at de tar vare på meg som gamer. Jeg så mange spill der jeg vil spille. Føler det på helt samme måte. Skulle gitt mye for å ha vært i den salen der. ^_^ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Virket som Nintendo prøvde å holde igjen folk ved å sette frem Zelda og slik, så de ikke skulle gå til Sony-konferansen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mellom Nintendo og MS sin konferanse, så er helt klart Nintendo sin best! Uten tvil masse fokus på "hardcore" gamere, og genial keynote i forhold MS. Det hele føltes ut som en Apple konferanse, og det sier litt hvor gode Nintendo er! 3DS ble helt klart presentert riktig, alle ord som ble sagt om den var fornuftig og ikke overkill. Nintendo overasket meg positivt i år. Uten tvil den beste konferansen til Nintendo så lenge jeg kan huske. Og alle annonseringene fra de gamle og nye franchisene var bare epic! Go Nintendo. Det skal mye fra Sony for å toppe denne! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) For første gang på flere år kan jeg si at Nintendo's konferanse knuste konkurrentenes konferanser. Zelda, Donkey Kong, 3DS og et lekent og selvsikkert Nintendo gjorde konferansen til en vinner for min del. Endret 15. juni 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Ettersom SONY failet maks på å vise meg det jeg ville se, så synes jeg Nintendo var best. Hele konferansen til Nintendo fikk meg til å --> Endret 15. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tror jeg gir min stemme til nintendo også. Nintendo holdt fokuset gjennom hele konferansen sin og den ble aldri kjedelig. Å vise frem en konsoll for første gangen er jo alltid noe av det mest morsomme for oss hardcore gamers. Sony hadde også en ganske god konferanse, mange gode spill ble vist på slutten, og Kevin Butler er hysterisk morsom. Men det var mye kjedelig hos sony også, dermed ble Nintendo årets vinner. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Veldig god oppsummering Camrot. Nå gleder jeg meg til hva de forskjellige utviklerene har å si. Hvor er det beste stedet for å få med seg det, noen som vet? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Helt enig med Camrot. Microsoft kommer på en fin andreplass hos meg. Kinect overrasket meg, trodde ikke det skulle være på langt nær så bra! Legg forresten merke til alle 3DS-spillene som har kommet på nintendo.com. Mario Kart og Paper Mario er bare to av dem! http://e3.nintendo.com/3ds/ Endret 15. juni 2010 av StabakJF Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Veldig god oppsummering Camrot. Nå gleder jeg meg til hva de forskjellige utviklerene har å si. Hvor er det beste stedet for å få med seg det, noen som vet? http://e3.gamespot.com/live.html?tag=hotslot stage-demo's på rekke og rad av alle mulige spill. Endret 15. juni 2010 av Ares Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Legg forresten merke til alle 3DS-spillene som har kommet på nintendo.com. Mario Kart og Paper Mario er bare to av dem! http://e3.nintendo.com/3ds/ Wow, ser ut som et helt nytt Paper Mario også. Og for en grafikk. Gleder meg. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Var dette den "store overraskelsen" fra Valve? Portal 2 på PS3. Greit for dem som har en PS3 men rimelig uinteressant for alle andre http://ps3.ign.com/articles/109/1098170p1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå