Gå til innhold

E3 2010!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det kunne virke fristende med en ny 360, men tror jeg står over etter å ha sett at de fremdeles ikke har fikset at 360en ødelegger disken om du beveger consolen om et spill står på. Selvsagt skal man ikke røre den når man spiller, men noen ganger kan det være nødvendig, eller at det skjer med et uhell.

 

http://video.destructoid.com/#165121

 

Hehe, beklager ikke meningen å le men klarer ikke å dy meg! Altså om du trenger en portabel spill maskin så kjøp en håndholdt? En X360 skal stå stille ;)

Lenke til kommentar

Synes det kunne virke fristende med en ny 360, men tror jeg står over etter å ha sett at de fremdeles ikke har fikset at 360en ødelegger disken om du beveger consolen om et spill står på. Selvsagt skal man ikke røre den når man spiller, men noen ganger kan det være nødvendig, eller at det skjer med et uhell.

 

http://video.destructoid.com/#165121

 

Hehe, beklager ikke meningen å le men klarer ikke å dy meg! Altså om du trenger en portabel spill maskin så kjøp en håndholdt? En X360 skal stå stille ;)

hehe, heilt sant.

 

Ei DVD plate som blir snurra i ein 4x DVD-rom snurrar frå omlag 800 til 2000 RPM. XBOX360 sin DVD-rom er vel 12x? Med litt kjapp hovudrekning så finn eg ut at den snurrar veldig kjapt.

 

Ein skal ikkje bevege på maskina når dette foregår - at folk ikkje skjønar det er for meg ganske morosamt.

 

Alle saman her må forresten væra med på å overtale Lasse og Øystein om å lodde ut X360'ane dei fekk gratis på pressekonferansen.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Problemet er at det er i mye mindre grad et problem med gamlere consoler som ps2, gamecube, samt nyere pcer, ps3 har heller ikke dette problemet. Jeg kan komme på mangfoldige kreative hendelser som kan føre til at 360en trenger å bevege seg, selv om det ikke er ønskelig. F.eks bare det å koble til en ledning gjør at du gjerne vil flytte litt på maskinen.

 

Prinsippet er at dette er noe som lett burde kunne fikses, når man ser at andre consoler har greid det. Så når fortsatt dette er her, hva skjer med RROD? Er det og fortsatt der? Når de ikke har ordnet denne funksjonen så styrker det betraktelig at RROD kan være til stedet og, på samme måte som med de eldre versjonene.

Lenke til kommentar

RROD vil fortsatt være der. Jeg ser ingen grunn til at den burde bli fjernet. Hvordan skal vi ellers få vite om konsollen er ødelagt eller ikke?

 

For å svare på det du egentlig spurte om: Feilprosenten er mest sannsynlig mye lavere. Når de har brukt flere år på å utvikle denne modellen så tror jeg nok at de har forsikret seg om at den er kjølig og stabil.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Engelsk trailer av Kingdom Hearts Birth by Sleep har lekket.

 

 

Gleder meg enormt, men allikevel litt skuffet over voice actingen. Men det gjør ikke så mye, har alltid digget gameplayet i kingdom hearts. Aqua høres grusom ut. Håper virkelig de viser fram nye videoer ifra Valkyria Chronicles 2 og. Men gleder meg helt kalrt mest til FFXIV filmen som vises senere i kveld.

Lenke til kommentar

Jeg skjønnte ikke helt den Star Wars Kinect greia. Det var vel bare CG, og ikke en ekte person som styrte lasercorden? :huh:

Såvidt jeg husker så var det et forhåndsspilt klipp fra gameplayet. I to sekunder vurderte jeg å droppe å kjøpe Wii pga SW. Men når jeg så hvordan spillet var ble jeg lite imponert. Så ut som nok et minigame til Kine, og Wii har nok regjert det markedet i noen år allerede.

 

Når det gjelder at CD-rommen så er de fleste klare over at en konsoll skal stå stille når den står på. På samme måte som alle vet at en mobil ikke skal mistes i bakken, eller at en bil ikke skal krasjes i et tre. Allikevel skjer ulykker og når teknologien er der så burde den stått for mer... Greit at den ødelegger CD'n hvis den detter og får en skikkelig støkk. Men å løfte den opp som han gjør på videoen burde tåles.

Lenke til kommentar

Engelsk trailer av Kingdom Hearts Birth by Sleep har lekket.

 

 

Gleder meg enormt, men allikevel litt skuffet over voice actingen. Men det gjør ikke så mye, har alltid digget gameplayet i kingdom hearts. Aqua høres grusom ut. Håper virkelig de viser fram nye videoer ifra Valkyria Chronicles 2 og. Men gleder meg helt kalrt mest til FFXIV filmen som vises senere i kveld.

Den var sweet! Ser ut til at Birth By Sleep er bedre enn 358/2 Days.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...