Joachim_F Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Master of Orion og Outcast er blant klassikerne som snart lanseres på Good Old Games. Les hele saken Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg digger Good Old Games ^^ Lastet ned Unreal Tournament(99) for litt siden. Fine priser på spillene også! Hvis det er en klassiker som mangler som du ikke finner på brukernes ønskeliste er det bare å sende gog.com en mail, så legger de det til i lista. De la til det fantastiske Revenant i lista etter en mail fra meg. Hvis flere har lyst til å se det spillet på gog.com, så vær så snill å stem på det Revenant: http://pc.ign.com/articles/160/160364p1.html Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Outcast! Kjekt om det kom til påske, så jeg hadde hatt noe å spilt på når alle andre er ute og får hudkreft og appelsinforgiftning. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Oh dear, Outcast. Det skal bli et vidunderlig gjensyn! Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hatten av for Good Old Games!!! Lenke til kommentar
Madskull Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Gleder meg! Har hatt mange timer med dette spillet og ser frem til å få flere!: ) Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Finnes det noen hd-mods til outcast eller noe slikt slik at man spille det i høyere oppløsninger ? Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Finnes det noen hd-mods til outcast eller noe slikt slik at man spille det i høyere oppløsninger ? Håpet er jo at noe slikt inkluderes i GOG-utgivelsen. Originaloppløsningen var vel 512*384 eller noe tilsvarend sært? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg driter egentlig i oppløsningen, så lenge GoG-releasen betyr at det faktisk blir mulig å i det hele tatt spille det på nye PC-er. Hadde selvsagt vært kjekt med 16:10 og masse pixler, men ... det er ikke kritisk. Jeg betaler gjerne en gang til for en versjon av Outcast jeg kan spille på min nåværende PC, med eller uten en "HD-pakke". Endret 25. mars 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 OUTCAST! Eg fikk akkurat frysninger på leggen. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Finnes det noen hd-mods til outcast eller noe slikt slik at man spille det i høyere oppløsninger ? Håpet er jo at noe slikt inkluderes i GOG-utgivelsen. Originaloppløsningen var vel 512*384 eller noe tilsvarend sært? Stemmer, og det var maksoppløsning: Jeg spilte gjennom spillet i 320x240 likegodt, på min herlige Pentium MMX 166MHz. Det har vel versert en 640x480-piksels-patch så vidt jeg vet, men den skapte en del trøbbel. Hvis GOG har lyst til å være vidunderlige så kan de jo prøve seg på å fikse dette med oppløsning, men jeg tror det er en del jobb, så jeg blir ikke overrasket om versjonen de lanserer er identisk med originalen, bare at den da faktisk lar seg kjøre på moderne datamaskiner naturligvis. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Samtidig har det jo hendt rett som det er at det dukker opp hyggelige bonuser på GoG-versjonene, så det er kanskje lov å håpe. :] Stemmer at 640x480-patchen gjorde det litt iffy, men 512x384-oppløsninga fikk det jo til å se strålende ut. Outcast var det første spillet som VIRKELIG fikk meg inn i historien, husker blant annet jeg ble veldig imponert (og grepet!) av musikken, som var spilt inn av Moskvas symfoniorkester. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 GOG har alltid vore veldig bra, men klarar likevel å berre bli betre og betre. Eg har faktisk ikkje spelt desse spela som blir nemnde her før, so dette blir ei strålande moglegheit til å få dei med meg. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå