Joachim_F Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 2K har kunngjort slippdatoen for Mafia 2. Les hele saken Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 2K har kunngjort slippdatoen for Mafia 2. Les hele saken Hvorfor har de egentlig forskjell på utslippsdatoene? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Herlig. Notert i kalenderen. Lenke til kommentar
Vince44 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Bursdagen min jo! Kunne ikke fått en bedre gave ! Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Passer bra egentlig. Må ha noe å glede seg til høsten også. Har vært noen "syke" måneder nå på spillfronten Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Trodde det skulle drøye litt lenger enn det, så om dette faktisk holdes er det kanon! Men jeg må si det irriterer meg ganske kraftig at alle spill har kommet 2-3 dager tidligere ut i USA i det siste, som om amerikanerne er mer verdt. Butikkene får inn spill i tide til samme dato som i USA uansett. Heller tre dager lengre ventetid for amerikanerne, enn at de alltid får "prøvespille" og legge ut spoilers før man kan få taki det lovlig selv. Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Heller tre dager lengre ventetid for amerikanerne, enn at de alltid får "prøvespille" og legge ut spoilers før man kan få taki det lovlig selv. Dette ender jo også med at mange europeere laster ned spillet ulovlig. Hadde de tenkt økonomisk lurt hadde de satt lik dato for alle kontinenter. Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) dette blir helt sykt:D, gleder meg som en unge...hang along little dogies, hang along Endret 25. mars 2010 av the_joker4 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Usikker på hvilken plattform jeg kjøper dette til, men spillet skal skaffes no matter what!!!! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Man, det er så lenge til. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Gler meg noe sykt til det her. Mafia er det beste spillet jeg har spilt. Fantastisk story og gameplay. Kan dette kopiere 1ern har de gjort en flott jobb. Fikk lyst til å spille Mafia igjen nå Lenke til kommentar
Gjerpen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 elsker det første i serien å herregud jeg har ventet på en etterfølger ^^ etter bilder å små movie clips får jeg vann i munnen av å høre de har kommet med en release dato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå