Marte_InnleggNO Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 HTC kommer med Evo - den råeste Android-mobilen vi så langt har sett. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Den kommer nok. Men først må HTC skape litt mental manko (sug) i markedet. Noe forsinkelse må vi nok forvente - det samme skjer mht telefoner som lanseres først i Europa. Men blir nok ikke slik som hos iPhonefansen som jubler jo mer de aller nådigst får lov til å betale for den aldrende storhet. Det først nylig at HTC HD2 har blitt tilgjengelig i US. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kanskje vi får LTE-teknologien (Netcoms 4G løsning) installert i denne. Vil jo suge strøm maksimalt, men for kortvarig bruk for å laste ned nyhetssendinger og andre mediafiler før man reiser fra Oslo S eller Gardermoen og videre ut i den lille verden hadde det vært helt herlig. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har HTC HD2 nå..vurderer både HTC Desire og Xperia X10,og iPhone 4 i juni..men denne HTC Evo 4G,denne vurderer jeg ikke,den skal jeg bare ha,bare må ha!!! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Skal evaluere til sommeren når den har dukket opp. Utfordreren vil evt være Nokia N900 om Nokia velger å støtte MeeGO på den, eller om Nokia kommer med en ny versjon av N900 evt et alternativ uten tastatur. MS 6.5 eller 7 og iPhone er uaktuelle - til nød blir det Symbian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg