Joachim_F Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Xbox 360-utgaven av Champions Online er kansellert. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 regnet egentlig med at dette ville skje, mange har snakket om konsoll versjoner av MMO-ene sine, men eg liker ikke ideen egentlig for det kan bli litt vanskelig å spille et ordentlig MMO på konsoll. tror final fanatsy blir det første MMO-et til konsoll nå Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Teller vi ikke med Phantasy Star Online? Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Teller vi ikke med Phantasy Star Online? For å nevne et spill til som er "litt" kjent i sjangeren, Everquest. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Final Fantasy er allerede det første MMO til konsoll.. Glemt FF11? Har vært på plass siden PS2.. Phantasy Star har også vært på plass i en evighet! Men synd Champions blei droppet.. Sku likt å visst ka MS har gjort for at dette har vist seg å være så vanskelig.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ikke noe overraskelse at det ikke kommer til 360. Tror det kan ha noe med at det ikke ble så veldig populært som de hadde håpet på (utifra mine egne beregninger). Lenke til kommentar
Nestea Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Funcom holder fremdeles på med age of conan til 360. Iallefall det jeg har hørt-. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 ops, tenkte selvfølgelig feil der. satt å tenke på MMO til next-gen konsollene eg Lenke til kommentar
Gjerpen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 først nå har jeg satt meg ned med champions online som en avbrekker fra de andre mmoène på markedet er bare lvl 16 men dæven jeg må si dette er annerledes fra noe annet jeg har testet .. i like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå