TST Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Her er fem vinnere av spill, t-skjorter og sverd. Les hele saken Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Gratulerer til dere som vant .... Og vit at jeg hater dere ekstremt akkurat nå Endret 25. mars 2010 av Kealvis Lenke til kommentar
gholie Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Wooo! Dette var jo gøy! ;D Tusen takk Gamer.no, skal bli bra å spele på Wiien! Gratulerer til alle andre som vant og, og til dykk som ikkje vann, bedre lykke neste gang Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dere er som vanlig ubruklige til å trekke vinnere..... Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 jippi! tenk at første gangen jeg skulle vinne på en konkurranse av denne typen skulle jeg vinne noe så bra! Lenke til kommentar
onelordavengers Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 ikke for å være irriterende pirkete, men om jeg ikke tar helt feil heter et Japansk sverd Katana Gratulerer til alle som vant den Kanonbra premien! En av de mange grunnene til at Gamer.no er og forblir min favoritt side for spill -og spillrelaterte nyheter:) Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hadde det vært mulig å skrive adressene til de respektive vinnerne? Lenke til kommentar
gholie Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Trur ikkje du vil vite det, når vi har fått Red Steel 2 og i tillegg ein Katana er vi nok ikkje heilt trygge å ha med å gjere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå