mcgroven Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Spansk avsløring kommer med lovnader om et groteskt tredjespill. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nå var ikke FEAR 2 på langt nær like nytt og spennende i forhold til sjangeren som det FEAR i sin tid var. Jeg spilte gjennom FEAR 2, og joda. Det er jo moro, men de store innovasjonene kom ikke. Det eneste de egentlig gjorde var å forandre litt på spillet slik at det imøtegikk kritikken som ble rettet mot eneren (ensformige, firkantede kontoromgivelser hele tiden) - men de glemte samtidig å tenke på at sjangeren ikke har stått fullstendig stille siden 2005. At en eventuell oppfølger kom til å bli grotesk var jo rimelig åpenbart ut i fra slutten på FEAR 2 - det er vel kanskje ikke så veldig mye spoilarz at det gjør noe, med tanke på bildet (og til dels teksten) i artikkelen, men likevel: Sluttsekvensen hvor Alma voldtok protagonisten og ble insta-seks måneder på vei satt liksom standarden for den videre historien. Jeg håper i det lengste at FEAR 3 ikke kommer til å inkludere spillhistoriens første grafiske fødsel, sågar utført av en kvasiundead syttenåring eller whatever. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dette lukter aprilsnarr... Neste blir vel F4AR, og den neste blir FEAR5 Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 De første FEAR spillene var rimelig bra, men etter hvert har det tapt sin rolle syntes nå jeg. Og makan til pixlete artikkelbilde? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Det er ikke akkurat slik at vi har så mye å velge mellom når det gjelder bilde. Dette er det eneste som finnes av det som skal være F.3.A.R. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Wow, holder man faktisk på med sånt enda? Det må jo være en spøk, spill med tall istedet for bokstaver er vel omtrent like tøft som alle spillene på 90 tallet som skulle ha ordet "street" i tittelen. Hvem kan ærlig og oppriktig si at Street Hockey '95 til Super Nintendo ikke var et beintøft spill? Nå har jeg aldri spilt F.E.A.R serien, men jeg regner med det er et akronym? Hva i alle dager står 3 tallet for da? Vel, det er ikke det mest håpløse forsøket jeg har sett: Giantbomb Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Et eller annet ved det bildet så bare veldig lite F.E.A.R.-aktig ut. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva som gjør det, det bare føles feil. Noen som er enig med meg? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Wow, holder man faktisk på med sånt enda? Det må jo være en spøk, spill med tall istedet for bokstaver er vel omtrent like tøft som alle spillene på 90 tallet som skulle ha ordet "street" i tittelen. Hvem kan ærlig og oppriktig si at Street Hockey '95 til Super Nintendo ikke var et beintøft spill? Left 4 Dead har da klart seg ganske så bra Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er ikke akkurat slik at vi har så mye å velge mellom når det gjelder bilde. Dette er det eneste som finnes av det som skal være F.3.A.R. Kan jo være en spanjol med photoshop. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jaja, eg likte faktisk FEAR 2 veldig godt Og slutten der var jo ikkje akkurat avsluttende Men det lukter litt svidd av denne saken her ja, April nærmer seg kjappt så det er bare å sette på skylappene folkens ! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Det er ikke akkurat slik at vi har så mye å velge mellom når det gjelder bilde. Dette er det eneste som finnes av det som skal være F.3.A.R. Kan jo være en spanjol med photoshop. ole? Samme størrelse som bilde ovenfor artikkelen (764x255) (er ikke allverdens bedre) Bilde lagt til ved artikkelen uten navnet på magasinet. Endret 26. mars 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå