Agrophel Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Trailer: http://www.gametrailers.com/video/exclusive-official-the-witcher/63501#comments_top Hvem gleder seg til dette spillet! Spiller kommer bare til PC først omgang. Men stor mulighet til port til Consol Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Minner meg på at jeg må skaffe meg The Witcher Enhanced Edition Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Gleder meg, ja. Kan bli en skuffelse, men jeg håper det lever opp til det første spillet. http://www.gametrailers.com/user-movie/the-witcher-2-cutscene/342270 Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Gleder meg fælt. Tror dette blir nok et kjempebra spill. Likte forandringene det gjorde på håret, og blir nok vant til forandringene i ansiktet etter hvert også. Nok et spill å sette opp på lista...når jeg tenker på det, skal jeg faktisk lage en liste... Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) dette så i grunn veldig kult ut. spillte litt the witcher for noen år tilbake, men kom aldri langt og hadde ikke spillet, men no fikk eg veldig lyst å spille gjennom det og gjøre klart for 2eren. noen som vet om et sted eg kan kjøpe 1eren? helst enhanced edition? nvm, play.com hard en for 153kr så kjøper den der eg Endret 26. mars 2010 av KraniC Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvem gleder seg til dette spillet! Jeg Men først må jeg få tid til å spille ferdig nr 1! kom godt i gang for en stund tilbake, men ting i den virklige verden (eksamen, jobb osv) stoppet meg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Er det bare jeg som misliker "nye" Geralt? Synes han minner mer om en femi japansk superhelt enn en sur, irritabel og badass Witcher. Endret 29. mars 2010 av Error Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Han ser litt sunnere ut nå da, kanskje over på en grønnsaksdiett? http://www.polishtheconsole.com/wp-content/uploads/2010/05/The-Witcher-Geralt-of-Rivia-Ugly-Video-Game-Characters.png Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hørt mye om Witcher og at det er konge. Fra hva jeg har sett kan jeg ikke være uenig. Problemet for meg er at min pc ikke er god nok. Ihvertfall ikke til dette sikkert. Så hvis dette kanskje havner på en konsoll, så hadde det vært topp. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Det har vært snakk om å utvikle The Witcher 2 til konsoll faktisk, så kanskje i fremtiden. Leste at CD Project har alliert seg med pirat jegere for å bøtlegge de som piratkopierer, i andre land. Syns det er helt greit egentlig, så lenge bøtene er innenfor rimelighetens grenser. Har langt fra rent mel i posen selv, men sitter ikke å lyger til meg selv om at dette er ok og ikke så farlig. Får se hva reaksjonene er. Det er dog litt betenkt at private aktører skal lete fram informasjon, noe som strengt tatt bør være forbeholdt politiet. Selv skal jeg forhåndsbestille dette fra GOG, delvis pga at det er oppfølgeren til ett av de desidert beste RPG'ene jeg har spilt, men også fordi det var snakk om ett gratis spill fra GOG og da frister BG2 Endret 23. november 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Er tveegget det tilbudet der, eller... Du får ett spill med på kjøpet, Gothic 2 Gold er blant titlene du kan velge mellom, det står forklart på bestillingsiden. Ellers skjønte jeg det noe dithen at markedskreftene i euroregionen gjorde spillene dyrere her (?), derfor får vi også ett beløp tilsvarende mellomlegget fra den amerikanske prisen til å handle for på GOG.com etterpå. Jeg leste det ikke grundig så korriger meg hvis det er feil, det eneste jeg bryr meg om er å støtte utviklere som lager spill som jeg liker og som ikke er tonet ned for å passe "alle" Dessuten stemmer jeg med pengene mine på hvilken releaseløsning jeg ønsker- DRM fri oh yeah! B) Endret 23. november 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Nei, vi betaler nok i USD på GoG, da vi bor ikke i UK/et EU-land. Uansett så betaler du ingenting til GoG nå. Det er mer at man registrerer sin interesse enn hva man vanligvis forbinder med "preorder". Endret 23. november 2010 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Nei, vi betaler nok i USD på GoG, da vi bor ikke i UK/et EU-land. Uansett så betaler du ingenting til GoG nå. Det er mer at man registrerer sin interesse enn hva man vanligvis forbinder med "preorder". Ah skjønner. Stusset litt på dette når jeg så beløpet var oppført i USD likevel. Går vel ikke an å betale i det hele tatt nå? Jeg fant ihvertfall ingen mulighet for dette sånn umiddelbart når jeg lette etter det. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Får se hva reaksjonene er. Det er dog litt betenkt at private aktører skal lete fram informasjon, noe som strengt tatt bør være forbeholdt politiet. I Norge er det vel forbeholdt politiet, og rettsvesenet. Men private aktører kan gå til sak og kreve å få informasjonen utlevert hvis det er grunnlag for det. Ref den saken om han som hadde lagt ut max manus filmen. http://www.idg.no/computerworld/article172048.ece Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er det bare jeg som misliker "nye" Geralt? Synes han minner mer om en femi japansk superhelt enn en sur, irritabel og badass Witcher. Håret bryr meg ikke, men jeg er enig at med fjeset ser det ut som en helt ny person.. Men jeg gleder meg i alle fall ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå