eeerlend Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tenkte bare å informere om at det i løpet av dagen slippes en spillbar beta2 av Corsix-TH som er en remake av klassikeren Theme Hospital i åpen kildekode (MIT-lisens) Det er fremdeles en del som gjenstår av utviklingen, men det hele går meget fort fremover! Det er 3mnd siden Beta1, og utviklingen ble påbegynt i høst. Spillet inneholder norsk oversettelse! Spillet krever at du har originalen av Theme Hospital installert. Sannsynligvis av lisensgrunner... Beta2 kommer både i Windows og Mac utgave (usikker på Linux, men kommer vel det også...) Link til Corsix-TH Prosjektside Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Blir det bedre GFX eller ? Lenke til kommentar
eeerlend Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Blir det bedre GFX eller ? Ideen bak prosjektet er å FØRST gjenskape originalen, SÅ gjøre evt modifikasjoner... Husk det er open-source, så her kan mye bli annerledes på sikt:) Spennende! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Åja, fikk ikke med meg at det var open-source så beklager. Men lykke til og jeg vil gjerne teste det når det begynner å bli mer komplett ^^ Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Testet dette i Windows med innholdet fra demoen til spillet, og det fungerte ganske bra. Det var en del funksjoner som manglet, men man kunne i det minste starte spillet og spille en del helt fint. For øvrig er også Linux nevnt i pakken med kildekoden, og jeg kan se om jeg får kompilert og kjørt det senere. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Prøvd og funnet i orden i Linux også. Var nødt til å kompilere kildekoden selv, men det gikk ganske fint med instruksjonene på nettsiden (se under wiki i menyen øverst). :-) Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg lastet heller ned theme hospital med win 7, vista patch Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hmmm, nå fristet det å finne fram Theme Hospital igjen, men noe sier meg at der er kastet for leeeenge siden Hvor stabilt er betaen nå? Og hva er oppe å gå/ikke oppe å gå? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har inntrykket av at dette ikke er noe alle følger med på, noe for spesielt interesserte. Det kan derfor være lurt å ta litt initiativ og se om det står noe om spillet på hjemmesiden. For øyeblikket er den nyeste utgivelsen beta 3, og mer informasjon om den kan leses på følgende side: http://code.google.com/p/corsix-th/wiki/AboutBeta3 Husk å lese kommentarer og slikt også, da de ofte kan inneholde nyttig informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå