Gå til innhold

BioWare teller ned til avsløring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om de teller ned til en utvidelse til ME2 blir jeg utrolig skuffet. slikt er ikke nedtellingsmateriale. Jade Empire 2 eller noe nytt derimot...

enig. Synes egentlig at nedtellinger bør være til noe episk og ikke noe utvidelses-svada. Siden DLC er så i vinden så er det jo noe alle forventer skal komme i ny og ne uansett.

Aller best er det jo å telle ned til noe helt flunka nytt da.

Men jeg holder dog en knapp på at de knapt kan holde seg til å skru klokka en time frem og derav har en storslagen nedtelling til sommertid.

- Må bare legge til kode som jeg fant tilknyttet den countern; "$('#omgwtfbbq').countdown({until:...)"

made me laugh :D

Endret av Phydeos
Lenke til kommentar

"Nå skal vi gi dere ENDA et forum som dere må registrere spillene deres på for å få ta i bruk alt innholdet på disken! Hurra!"

Jeg har ikke sett noe Bioware-spill der man måtte betale for innhold som allerede var installert. Mulig jeg har gått glipp av noe her, men har du en evt. link til hvilket Bioware-spill dette dreier seg om?

Lenke til kommentar

Nei, jeg klager på trenden med at man får "gratis innhold i tillegg" som i realiteten er plukket rett ut fra det ferdige spillet (og dermed like gjerne kunne vært på disken, som det også har vært i f.eks. tilfellet Bioshock 2, og overhodet ikke er "i tillegg" uansett hvordan man prøver å PR-spinne det) - som hos Bioware også fungerer som eneste reelle insentiv for å registrere seg på den nye facebook-knockoffen deres.

En nedtelling til en "community update" - også kjent som spillverdenens minst interessante nyheter - er rimelig pretensiøst, og et nokså åpenbart forsøk på å generere hype rundt noe som i realiteten tegner til å være dørgende kjedelig.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

bioware.com: Countdown to an Epic BioWare Community Event

Epic FAIL sier jeg bare :angry:

Finnes det noe kjedeligere enn communities? Jeg driter vel i hva andre spillere bedriver! Gi meg ett forum og that's it, trenger ikke noe annet dill. Den social sia til Bioware(som ble lansert samtidig med DA) suger totalt baller.

Lenke til kommentar

frantic, du vet, gamer.no sitt diskusjons forum er teknisk sett slik community ;p eller felleskap om vi skal være veldig norske.

Men ja, nedtelling for dette? Hva pokkern? For å ta twitter varianten, er ikke nok å twitre at du legger kabel, nå skal du sette opp nedtelling til når du skal på toalettet.

Begynner også å bli mektig lei av å ha ørten kontoer å ha styr på, er faktisk ett rent helvette etterhvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...