Joakim vas Normandy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 om de teller ned til en utvidelse til ME2 blir jeg utrolig skuffet. slikt er ikke nedtellingsmateriale. Jade Empire 2 eller noe nytt derimot... Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) om de teller ned til en utvidelse til ME2 blir jeg utrolig skuffet. slikt er ikke nedtellingsmateriale. Jade Empire 2 eller noe nytt derimot... enig. Synes egentlig at nedtellinger bør være til noe episk og ikke noe utvidelses-svada. Siden DLC er så i vinden så er det jo noe alle forventer skal komme i ny og ne uansett. Aller best er det jo å telle ned til noe helt flunka nytt da. Men jeg holder dog en knapp på at de knapt kan holde seg til å skru klokka en time frem og derav har en storslagen nedtelling til sommertid. - Må bare legge til kode som jeg fant tilknyttet den countern; "$('#omgwtfbbq').countdown({until:...)" made me laugh Endret 24. mars 2010 av Phydeos Lenke til kommentar
StrategicPharaoh Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Nææh? For en tilfeldighet :o Har bursdag den mandagen og jeg ble født akkurat på det tidspunktet nyheten skal bli avslørt Endret 24. mars 2010 av StrategicPharaoh Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Pff, de teller såklart ned til sommertid. Hehe.... Morromannen Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tipper utgivelsesdatoen til DA2 og ME3 vil bli annonsert. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det vil i så fall være datoer som blir utsatt, slik at de ikke har noen reell verdi, altså ikke verdig en nedtelling. Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Sjekk dette: https://launch.swtor.com/?x=hKSlSw3gPkVAkPCU9QHPv83uY*x3b7NggtAXYuJF*zCrIAwLwqVBre3-dHtoYgXz BioWare's PR har respondert til Joystiq's Ben Gilbert med følgende beskjed: "The announcement is more community focused and won't be a game announcement. Unfortunately we can't share the details with the press." Endret 26. mars 2010 av Bannorr Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 "Nå skal vi gi dere ENDA et forum som dere må registrere spillene deres på for å få ta i bruk alt innholdet på disken! Hurra!" Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg vet ikke med deg Zealuu, men jeg måtte faktisk laste ned Stone Prisoner og Wardens Keep. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 "Nå skal vi gi dere ENDA et forum som dere må registrere spillene deres på for å få ta i bruk alt innholdet på disken! Hurra!" Jeg har ikke sett noe Bioware-spill der man måtte betale for innhold som allerede var installert. Mulig jeg har gått glipp av noe her, men har du en evt. link til hvilket Bioware-spill dette dreier seg om? Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg vet ikke med deg Zealuu, men jeg måtte faktisk laste ned Stone Prisoner og Wardens Keep. Jeg måtte faktisk laste ned hele spillet og ... stakkars meg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har ikke sett noe Bioware-spill der man måtte betale for innhold som allerede var installert. Mulig jeg har gått glipp av noe her, men har du en evt. link til hvilket Bioware-spill dette dreier seg om? Han driver bare å klager på at BioWare har noen form for krav for å få gratis innhold i tillegg til det du har kjøpt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Nei, jeg klager på trenden med at man får "gratis innhold i tillegg" som i realiteten er plukket rett ut fra det ferdige spillet (og dermed like gjerne kunne vært på disken, som det også har vært i f.eks. tilfellet Bioshock 2, og overhodet ikke er "i tillegg" uansett hvordan man prøver å PR-spinne det) - som hos Bioware også fungerer som eneste reelle insentiv for å registrere seg på den nye facebook-knockoffen deres. En nedtelling til en "community update" - også kjent som spillverdenens minst interessante nyheter - er rimelig pretensiøst, og et nokså åpenbart forsøk på å generere hype rundt noe som i realiteten tegner til å være dørgende kjedelig. Endret 26. mars 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjerpen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 om man kjøper dette på steam idag får man med denne "expansion" saken med på kjøpet da eller kommer dette som en extra pakke? Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 bioware.com: Countdown to an Epic BioWare Community Event Epic FAIL sier jeg bare Finnes det noe kjedeligere enn communities? Jeg driter vel i hva andre spillere bedriver! Gi meg ett forum og that's it, trenger ikke noe annet dill. Den social sia til Bioware(som ble lansert samtidig med DA) suger totalt baller. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 frantic, du vet, gamer.no sitt diskusjons forum er teknisk sett slik community ;p eller felleskap om vi skal være veldig norske. Men ja, nedtelling for dette? Hva pokkern? For å ta twitter varianten, er ikke nok å twitre at du legger kabel, nå skal du sette opp nedtelling til når du skal på toalettet. Begynner også å bli mektig lei av å ha ørten kontoer å ha styr på, er faktisk ett rent helvette etterhvert... Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 fortsatt 2 timer og 30 minutter igjen til de avslører sommertid eller noe som har lik spenningsgrad. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 herregud, en konkurranse for folk i amerika, woooow, mindblown Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Usj. Det var et skikkelig antiklimaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå