mcgroven Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Spenningen i stiger i takt med nedtellingen. Les hele saken Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Dette er jo fantastisk! Tror jeg enda ikke har opplevd et BioWare spil som har skuffet meg! Både nytt DA eller info om ME3 er jo kanon! skulle det være noe helt nytt gjør jo ikke dette noe heller.. blir bra! 12.00 mandag er avsatt til bioware.com! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Håper på et faktisk spill, og ikke mer venstrehåndsarbeid i DLC-form. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hihi! Nå ble jeg spent! Håper virkelig det er noe mer enn DLC. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Eller det kan være nyheter om det som kun er listet som 'Next Gen Game' under menyen 'Bioware Games' på hjemmesiden deres. Det kan forsåvidt være mye rart... Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Skjønner ikke hvorfor mange selskaper tror en dlc er en bra substitusjon for en expansion pack. Gleder meg så klart, uansett hva det er så virker det ikke akkurat som noe lite. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Håper det er bedre enn Hammerhead, lastet den ned og spilte igjennom igår. Veldig skuffende. Endret 24. mars 2010 av GenRabbit Lenke til kommentar
soldox_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Må nok si at det eneste som skuffet meg var kotor2 i forhold til eneren. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Må nok si at det eneste som skuffet meg var kotor2 i forhold til eneren. Bioware hadde ingenting å gjøre med Kotor 2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kotor2 er vel utviklet av Obsidian entertainment, et selskap formet av gamle bioware ansatte, også dem som lagde Neverwinter Nights 2 og holder for tiden på med alpha protocol og Fallout Las Vegas.. Jeg håper virkelig det er et nytt dragon age, Dao er et så omfattende og fantastisk univers og håper de vil fortsette suksessen, gjerne med samme warden som man alt har. Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tror selv sjangsen er rimelig stor for at det er snakk om Dragon Age 2. Den datoen neste mars sammen med dragen på Awakening brosjyren/coveret tyder på det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Spennende noe mer passende er det vel ikke å si. Jeg blir fornøyd uansett hva de skal avsløre, kjenner jeg BioWare rett så blir det fantastisk, hva det nå enn måtte være. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg vil ha Dragon Age 2, men det ligger jo litt i kortene at det vil komme. Det jeg aller helst vil ha er Kotor 3, det ville vært verdig en nedtelling! Men siden de lager Star Wars mmo ser vi neppe det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Bioware hadde ingenting å gjøre med Kotor 2 Det er vel en nokså grov forenkling. Lenke til kommentar
Kattemat_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 "This is a really emotionally engaging countdown". Vett ikke helt hva jeg skal gjøre ut av denne her timeren. De har da alerede sagt DA:O Awakening og den der tyvtingen til ME2 kommer. Men de har da altså ikke offentlig sagt DA:O 2 kommer? Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Lest at vi kanskje får høre noe om Jade Empire 2, men det er jo bare rykter. The tension is killing me.... Edit: Btw jeg la merke til noe: På Bioware.com og Bioware Social Network er det nå 4 dager og 18 timer til den er ferdig. Men på masseffect.com og dragonage.com er det nå 5 dager, ganske presis, til den er ferdig. Noen som har en idé om hvorfor det er slik? Kan det ha noe med tidssoner å gjøre? Andre forslag? Endret 24. mars 2010 av Kealvis Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kan jo være en teknisk glipp. Skal jeg slenge inn min teori, tipper jeg det er en utvidelse til ME2. Altså, ordentlig utvidelse slik som Awakening for DA:O, ikke bare DLC. Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Skal jeg slenge inn min teori, tipper jeg det er en utvidelse til ME2. Altså, ordentlig utvidelse slik som Awakening for DA:O, ikke bare DLC. Høres ganske sannsynlig ut. ME2 vil være moden for en seriøs utvidelse av stor skala. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg tror Joachim_F er inne på noe her, virker iallefall overhengende sannsynlig at det er slik han sier. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Pff, de teller såklart ned til sommertid. Endret 24. mars 2010 av Phydeos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå