mobilen.no Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Samsung offentliggjorde i natt norsk tid detaljene rundt selskapets nye Android-flaggskip, Galaxy S. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Venter heller på HTC Evo G4 som også ble lansert i wimaxversjon i går. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Venter heller på HTC Evo G4 som også ble lansert i wimaxversjon i går. Vi venter på at HTC skal ringe oss tilbake så vi får forhørt oss om når vi eventuelt ser denne her på berget. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jepp. Det er nok mange som forsøker å innhente info om denne, inkludert HTC's salgsavdelinger ++ som kanskje må vente til det åpner USWC. Men dette blir utvilsomt en referansemodell i dette markedssegmentet. Lanseringen er jo gjort av Sprint, så det blir uansett en annen versjon her på bierget (3G/4G) Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kan nevne at mobilen kommer i to versiner med 8 og 16 gb lagringsplass! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kjipt med 5 mpx kamera. Da går jeg heller for X10 med fete funksjoner som facerecognition og Timescape-oppsettet. Har dere hørt noe mer om den blir mulig å oppgradere etter hvert til 2.1? Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Kjipt med 5 mpx kamera. Da går jeg heller for X10 med fete funksjoner som facerecognition og Timescape-oppsettet. Har dere hørt noe mer om den blir mulig å oppgradere etter hvert til 2.1? Vi snakket med Sony Ericsson på presselanseringen av X10 i går, og de lover en oppgradering av programvaren til sommeren. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Takk for info. Da kjører jeg lett X10 fra dag 1 den er i butikk. Samsung har for kjipt og likt design på sine telefoner. Denne Galaxy S ligner jo eksakt på iPhone, noe jeg er temmelig lei av å se der ute. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Æsj, nå som jeg nesten hadde bestemt meg for Desire, også kommer denne og ødelegger alt ^^ Skjermen ser jo helt syk ut! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har ikke noe tro på denne telefonen. HTC Desire er et my bedre valg. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kan ikke se av spesifikasjonene at denne har lydutgang (3,5mm)? Merkelig...på en såpass spekket mobil. Kunne vært kjekt å kunne koblet den til stereoanlegget etc. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kan ikke se av spesifikasjonene at denne har lydutgang (3,5mm)? Merkelig...på en såpass spekket mobil. Kunne vært kjekt å kunne koblet den til stereoanlegget etc. Vi har sjekka det opp, og joda, Galaxy S har 3,5 mm lydutgang :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg