mcgroven Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Stjernemøte i Vikingskipet på Hamar. Les hele saken Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Dette må jeg si var en possitiv overaskelse Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Er forferdelig i CS, men byr sjansen seg skal jeg mer enn gjerne ta noen runder mot dem. Planlegger Gamer.no å ha noen dekning av The Gathering? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Dette trodde jeg var en spøk med engang. Synd jeg ikke har billetter til TG nå. Skulle banket de^^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Dette er hårreisende morsom dog. Vet ikke hvor god Northug er, men med "f0rest" på laget så blir det ingen lek. Har er jo helt vanvittig i CS. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det går rykter at northugen har gama cs før Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Han har vært TG deltager etter at han og er faktisk medlem i chatch gamer communityet siden 2004-05, egentlig ikek så merkelig jeg mener ski gymnas er bare en stor pølsefest og det skjer heller ikke så mye når man er på samling imellom øktene så hva er vel ikke morsommere enn å ha med et par laptoper opp og spille når man allikevel ikek kan feste. Dessuten har vel dama sagt at han er grodd fast i pc stolen når han ikke trener Endret 24. mars 2010 av Zimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå